Frentza Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Tjena! är det nån som kan beskriva/hjälpa mig hur jag klarar av Los desperados uppdraget? Tacksam för svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Hm.. vad är det man gör i det uppdraget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Det är det näst sista uppdraget när man hjälper Ceasar att ta tillbaks sitt "område" kan tyvärr inte hjälpa dig så mycket men det är bara att kötta på, ta också skydd och leta efter liv och armor som finns lite överallt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frentza Skrivet 28 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Det är när det typ är "Upplopp" eller hur man ska förklara det. Man ska ta med nån snubbe och åka ner till Unify station och snacka med några snubbar men problemet är jag inte kan få nån kontakt med dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Walkthrough ...hoppas du kan engelska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 (redigerad) När du ska ta med gängmedlemmar, på PC sikta på dom och tryck G för att få dom att hänga med och H för att få dom att stanna. På PS2 så är det samma fast upp&ner-pilarna... vet inte fläskbox... Edit: läste fel... Du måste ha med 2 gängmedlemmar sen ska du med Ceasar ner till tågstationen, åk in i den röda markeringen... Redigerad 28 december, 2006 av Chilli_13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts