Jump to content

Driver PL

Gta_Erra
 Share

Recommended Posts

Hej jag köpte driver PL igår och jag har problem med ett uppdrag som man ska ta en fånge transport men polisernaskuter sönder min bil och jag dör hela tiden fasst jag har skottsäkra däck och fönster. Har någon några tips jag kan andvända?

Det smartaste är att rubba ut polisbilarna först. Jag själv körde ikapp den första polisbilen och rammade den I en vägg, och den andra polisbilen bakom mig krockade i mig. Sen är det bara att skjuta. Försök att ramma och sedan skjuta. Lättare tycker jag I allfall. Lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack så mycket. Men jag klarade det innan jag fick svar förlåt men internetet på mitt rum krongla så jag måste använda farsans data och den är nästan alldrig ledig. det jag gjorde var att jag bara följde det och tillslut så krockar det sönder av sig själv.

Nu har jag problem med att man ska ha polisen efter sig och åka till 3st knark fabriker eller vad det är så ska man göra så polisen tar dom. Hur ska jag göra?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack så mycket. Men jag klarade det innan jag fick svar förlåt men internetet på mitt rum krongla så jag måste använda farsans data och den är nästan alldrig ledig. det jag gjorde var att jag bara följde det och tillslut så krockar det sönder av sig själv.

Nu har jag problem med att man ska ha polisen efter sig och åka till 3st knark fabriker eller vad det är så ska man göra så polisen tar dom. Hur ska jag göra?

få med dig en polis, sen åker du lite halvsakta tills du kmr till stället, då drar du på fullt in på "parkeringen" och där finns den en flyktväg tex en ramp :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 1 month later...