Gta_Erra Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Hej jag köpte driver PL igår och jag har problem med ett uppdrag som man ska ta en fånge transport men polisernaskuter sönder min bil och jag dör hela tiden fasst jag har skottsäkra däck och fönster. Har någon några tips jag kan andvända? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Hej jag köpte driver PL igår och jag har problem med ett uppdrag som man ska ta en fånge transport men polisernaskuter sönder min bil och jag dör hela tiden fasst jag har skottsäkra däck och fönster. Har någon några tips jag kan andvända? Det smartaste är att rubba ut polisbilarna först. Jag själv körde ikapp den första polisbilen och rammade den I en vägg, och den andra polisbilen bakom mig krockade i mig. Sen är det bara att skjuta. Försök att ramma och sedan skjuta. Lättare tycker jag I allfall. Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta_Erra Skrivet 2 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Tack så mycket. Men jag klarade det innan jag fick svar förlåt men internetet på mitt rum krongla så jag måste använda farsans data och den är nästan alldrig ledig. det jag gjorde var att jag bara följde det och tillslut så krockar det sönder av sig själv. Nu har jag problem med att man ska ha polisen efter sig och åka till 3st knark fabriker eller vad det är så ska man göra så polisen tar dom. Hur ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Tack så mycket. Men jag klarade det innan jag fick svar förlåt men internetet på mitt rum krongla så jag måste använda farsans data och den är nästan alldrig ledig. det jag gjorde var att jag bara följde det och tillslut så krockar det sönder av sig själv. Nu har jag problem med att man ska ha polisen efter sig och åka till 3st knark fabriker eller vad det är så ska man göra så polisen tar dom. Hur ska jag göra? få med dig en polis, sen åker du lite halvsakta tills du kmr till stället, då drar du på fullt in på "parkeringen" och där finns den en flyktväg tex en ramp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta_Erra Skrivet 3 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Tack så mycket men om jag åker halvsakta så kommer väll tiden ta slut?? skit sak samma men jag ska försöka klara det men tack. jag ska göra som du sa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Tack så mycket men om jag åker halvsakta så kommer väll tiden ta slut?? skit sak samma men jag ska försöka klara det men tack. jag ska göra som du sa Halvsakta, du kan väl köra i 80-90 men om du ser att polisen sackar så får du bromsa in lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Kommer denna Driver PL ut till PC såfall när? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Kommer denna Driver PL ut till PC såfall när? Va fan har du bytt namn? Nej Driver PL ska inte komma ut till PC så vitt jag vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 (redigerad) Va fan har du bytt namn? Nej Driver PL ska inte komma ut till PC så vitt jag vet Ja jag har byt namn ja. Så detta kommer bara vara till PS2? och Xbox?. Varför kan de ej göra en PC version för. Känns att nästan alla spel som släpps kommer ej till PC Redigerad 11 februari, 2007 av Solidsnake Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Ja jag har byt namn ja. Så detta kommer bara vara till PS2? och Xbox?. Varför kan de ej göra en PC version för. Känns att nästan alla spel som släpps kommer ej till PC Tv-spel är framtiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Ja jag har byt namn ja. Så detta kommer bara vara till PS2? och Xbox?. Varför kan de ej göra en PC version för. Känns att nästan alla spel som släpps kommer ej till PC Tv-spel är framtiden? There you have it, Konsol Rocks :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts