Challen Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Jag har ett uppdrag där man ska typ hämta några Bomblådor i ett hus innan dom sprängs, kan inte klara det. Uppdragsgivaren heter Phil. Uppdraget heter: Boomshine blowout :'( Hjälp mig ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Säg vad du har problem med. Var lite snabb på att åka till och från lådorna och irra inte bort dig i gångarna så klarar du det nog. I värsta fall får du ladda upp sparfil här så gör jag det åt dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Challen Skrivet 28 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Men alla gångar tar ju slut efter den tredje lådan? Vad är en sparfil, det löåter bättre, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Vägarna finns där, du måste köra runt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Challen Skrivet 28 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Kan ni inte säga var vägarna är (A) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Kan inte det i huvudet nu, testa dig fram? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Det finns definitivt gångar kvar så det är bara att försöka, men du an ju ladda upp din sparfil här annars. Gå in i x:\PSP\SAVEDATA\ULES00502***** där stjärnorna är numret på din sparfil. Zippa mappen och ladda upp här, så fixar nån det åt dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts