Eudoros Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Min farsa är iaf förberädd med 52 stockar i frysen Min fader hann inte tänka så långt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Min farsa är iaf förberädd med 52 stockar i frysen Sälj 20st och få lite extra mynt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Så dumt att bunkra snus. Har inte bunkrat en enda dosa, slutar istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Min farsa är iaf förberädd med 52 stockar i frysen En för varje vecka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Så dumt att bunkra snus. Har inte bunkrat en enda dosa, slutar istället Jag med, har inte tagit en snus sen den 2a. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Jag har tänkt sluta... Men det är nog rätt hopplöst.. Har inne snus ALLTID förutom när jag äter och sover, har ibland inne snus när jag äter också för att vara ärlig. Och jag kör på två prillor alltid, undra hur mycket nikotin min kropp får i sig om dagen. Ska pröva att sluta någongång i år, tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 (redigerad) Drar upp den här tråden med en följdfråga: Har ni hållt era nyårslöften? Eller gick det käpprätt åt helsike? Jag har inte hållt mitt, har inte börjat käka nyttigare. Redigerad 18 juni, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 (redigerad) OKej min kompletta lista sluta snusa Edit: Lé Donkey poo, kunna inte hålla mig har börjat med det igen... oh well Redigerad 21 juni, 2007 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 (redigerad) Börja träna... Det gjorde jag också. Har gått up 5kg på 3-5 månader. Har märkt lite skillnad på bicepsen och tricepsen, ryggen och magen. Redigerad 19 juni, 2007 av Roxxy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Dra ner på brasset står väl högst på listan. Kanske gå ner i vikt men jag orkar inte träna eller äta rätt. Mission lé failed på båda punkterna. Oh well. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Gå och lägga mig tidigare. Ja, faktiskt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Ja, faktiskt! Bwahahaha, du sitter ju längre än mig nu för tiden. Då har du ändå sagt att jag är killen som gav nattuggleriet ett namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Bwahahaha, du sitter ju längre än mig nu för tiden. Då har du ändå sagt att jag är killen som gav nattuggleriet ett namn. Gör jag? Nåja, jag är inte lika trött nu för tiden iallfall. Och, nej det har jag inte sagt tror jag. Möjligtvis om jag nattyrade någon gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Och, nej det har jag inte sagt tror jag. Möjligtvis om jag nattyrade någon gång. Jo, det var när vi skulle dra ihop till ett Swat-team eller Betapet, tyvärr har jag inte kvar konversationen men jag minns det så väl. Eller du kanske sa "Du är ju sjävla definitionen av nattuggleri" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts