Jump to content

Nyårslöfte?

Mathias
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 93
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Mitt nyårslöfte blev att jag inte ska slå brorsan nå mer, och hans var att han inte skulle slå mig...

Får ser hur det går, kan väl hålla det i några timmar iaf.

(Nu kanske ni undrar vad i helvete jag gör här 10 minuter in på det nya året? Är sjuk så det blev att stanna hemma för mig, vilket känns pissigt.)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mitt nyårslöfte blev att jag inte ska slå brorsan nå mer, och hans var att han inte skulle slå mig...

Får ser hur det går, kan väl hålla det i några timmar iaf.

(Nu kanske ni undrar vad i helvete jag gör här 10 minuter in på det nya året? Är sjuk så det blev att stanna hemma för mig, vilket känns pissigt.)

Samma här :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan även tipsa om att sista gången du kör, om du satsar på att köra t.e.x 3 x 30, ska du köra max. D.v.s, inte räkna utan bara köra tills du är helt slut och inte orkar en enda till.

Men om du satsar på att bli "biff" är det bäst att köra reps med hantlar och liknande, på gym. :P

No shit tack för tipset :D

Ja det klart man bygger mer muskler med fria vikter än med den egna kroppen och maskiner...

Det tror jag han förstår också men nu var det inte det han nämnde utan att han körde armhävningar

Länk till kommentar
Dela på andra sidor