SiXxe Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 Sluta snusa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 (redigerad) Gott nytt år! Redigerad 31 december, 2006 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 Mitt nyårslöfte blev att jag inte ska slå brorsan nå mer, och hans var att han inte skulle slå mig... Får ser hur det går, kan väl hålla det i några timmar iaf. (Nu kanske ni undrar vad i helvete jag gör här 10 minuter in på det nya året? Är sjuk så det blev att stanna hemma för mig, vilket känns pissigt.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 Mitt nyårslöfte blev att jag inte ska slå brorsan nå mer, och hans var att han inte skulle slå mig... Får ser hur det går, kan väl hålla det i några timmar iaf. (Nu kanske ni undrar vad i helvete jag gör här 10 minuter in på det nya året? Är sjuk så det blev att stanna hemma för mig, vilket känns pissigt.) Samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 Samma här! Vist är det trist att vi inte kunde bjuda in till nån fest. Men hela familjen är sjuk så jag blev inte ensam iaf. Gott Nytt År GTASajtare! Ser fram emot ett nytt fint år med många fina topics m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Börja träna. Börja köra cross Va ute mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Ska aldrigf mer dicka igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Ska aldrigf mer dicka igen. Amen på det du... Damn jag mår inge bra... Och fan, hur många har jag retat upp ikväll? Typ 5-6 st. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 LOLZ @ nyårslöften. Varför ska det behövas ett nytt år för att man ska sluta saker eller börja med saker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Ska aldrigf mer dicka igen. Lycka till Karl! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 1 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 LOLZ @ nyårslöften. Varför ska det behövas ett nytt år för att man ska sluta saker eller börja med saker? Det behövs inte, det är bara underlättande om det finns en sån anledning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Kan även tipsa om att sista gången du kör, om du satsar på att köra t.e.x 3 x 30, ska du köra max. D.v.s, inte räkna utan bara köra tills du är helt slut och inte orkar en enda till. Men om du satsar på att bli "biff" är det bäst att köra reps med hantlar och liknande, på gym. No shit tack för tipset Ja det klart man bygger mer muskler med fria vikter än med den egna kroppen och maskiner... Det tror jag han förstår också men nu var det inte det han nämnde utan att han körde armhävningar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Nepp, har aldrig haft nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 (redigerad) OKej min kompletta lista Bli bättre med pengar, kunna spara Sluta röka sluta snusa skaffa ny dator Edit: damn Redigerad 2 januari, 2007 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Börja köra cross Good Choice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 (redigerad) Good Choice Mina nyårslöften: Använda Choice - Sluta snusa - Mindre öl mer tobak och starkspriter. Redigerad 2 januari, 2007 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Mina nyårslöften: Använda Choice - Sluta snusa - Mindre öl mer tobak och starkspriter. Vänta här nu.. kan du ta det där igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Vänta här nu.. kan du ta det där igen? Förstås skämtade jag lite där Jag ska inte sluta röka och inte sluta dricka sprit Men sluta köpa öl och snus, snuspriserna har jag ändå hört kommer att stiga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 snuspriserna har jag ändå hört kommer att stiga? Idag steg snuspriserna här hemma med en 10:a, till min faders stora förfäran. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Idag steg snuspriserna här hemma med en 10:a, till min faders stora förfäran. Min farsa är iaf förberädd med 52 stockar i frysen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts