chucky.swe Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Äh,jag vet att jag inte kan hålla ett nyårslöfte så jag gör inget heller! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Spela mindre datorspel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Dra ner på brasset står väl högst på listan. Kanske gå ner i vikt men jag orkar inte träna eller äta rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Äta bättre. Börja träna. Dra ner på datoranvändandet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Bygga på mig lite. Brudar är fan starkare än mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Har redan börjat träna regelbundet sen en tid tillbaka, men jag ska väl se till att fortsätta med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Jag ska hålla i mitt tränande, och köpa ett nytt gymkort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 (redigerad) Bygga på mig lite. Brudar är fan starkare än mig... En grej är bra att ha i baktanke, muskler gör dig inte till en bättre person. Att kunna använda hjärnan och vara verbal kommer man längre med, tänka ett steg längre. Men visst är det kul att ha lite muskler så man ser bra ut. Redigerad 27 december, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Har inte kommit på nåt bra än. Hade två kompisar vars nyårslöfetn var att bli av med oskulden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 (redigerad) Har inte kommit på nåt bra än. Hade två kompisar vars nyårslöfetn var att bli av med oskulden Sånt är ju verkligen "moget" att ha som ett löfte Kanske därför dem fortfarande är oskuld. Det kommer när det kommer, inget man bör tävla om. Men det finns folk till allt. Redigerad 27 december, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Sånt är ju verkligen "moget" att ha som ett löfte Det kommer när det kommer, inget man bör tävla om. Men det finns folk till allt. Haha jag vet, skrattade rejält åt dem Dock tror jag att de inte tog det alltför seriöst själva.. Och det var ju inte precis som att de "tävlade".. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Börja träna på allvar igen, och sluta snusa.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 27 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Har inte kommit på nåt bra än. Hade två kompisar vars nyårslöfetn var att bli av med oskulden Man kan ju undra hur de gjorde för att hålla sina löften Väldigt många som ska börja träna, hur många kommer verkligen hålla det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Ett av dom är att ta de lugnare på fester och inte dricka så mycket Sen typ äta nyttigare, men det misslyckas jag alltid med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Nu har jag ett litet löfte. Rensa min musik(temp)-mapp, har 178 album där som jag inte vet om jag ska spara eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 (redigerad) Har mekat lite mera på mina löften.. 1. Sluta snusa. Många klagar tydligen. 2. Få upp konditionen, ska springa minst 4 km i veckan. 3. Sluta äta godis, snacks och dricka dricka. Blir frukt och gurka istället. 4. Inte slösa pengar på onödiga saker, köpa en dator och ett 360... 5. Sluta festa, iaf sluta dricka. 6. Försöka få ordning på mina nattvanor. Thats it.! Redigerad 28 december, 2006 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Fixa jobb tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Man kan ju undra hur de gjorde för att hålla sina löften Väldigt många som ska börja träna, hur många kommer verkligen hålla det? Jag undrar istället om det är NÅGON som hållit NÅGOT av sina nyårslöften sen de föddes? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Nu har jag ett litet löfte. Rensa min musik(temp)-mapp, har 178 album där som jag inte vet om jag ska spara eller inte. Där sa du nått. Ska jag med göra. \Download\Musik\nytt 142 osorterade album. \Download\Musik\Övrigt 662 osorterade låtar. Riktigt jobbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Ska försöka äta mindre snackelisnacks och sådant, och även kanske börja träna. Och hålla städat på rummet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts