Jazz Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Goderafton. Letar just nu efter ett spel av any kind innom området "jag är en polis". Alltså, om någon av er där ute känner till ett spel där du spelar som en polis med normal duties, det vill säga patrullerar, skriver rapporter, biljakter and so on får ni gärna tippsa om det här. Liknande spel välkommnas också. (Hör denna hemma i "jag söker låt namn etc"? Det är ju inte riktigt i den genren men ... jaja.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Finns ju ett spel som heter POLIS och POLIS 2 tror jag, men tror det är mer som CSI? Kommer inte riktigt ihåg, rätt gamla spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 True Crime (båda). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 The Getaway: Black Monday (inte på PC) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Virtua Cop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 (redigerad) Swat 4. Det är det spel du söker. Redigerad 27 december, 2006 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Swat 4. Det är det spel du söker. Fast utan biljakterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 True Crime (båda). Fast utan rapporter, men palla rapporter. True Crime, lätt. Båda spelen, men speciellt New York City Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 För massor av (realistiskt) polisarbete rekommenderar jag Sierras klassiska point & click-serie Police Quest 1-4. http://www.mobygames.com/game-group/police-quest-series Liknande och nästan lika bra spel är Blue Force. http://www.mobygames.com/game/dos/blue-force Här är f.ö. Mobygames law enforcement-del: http://www.mobygames.com/game-group/law-enforcement CSI, Law and order, Fahrenheit, Still Life... Det är bara att välja och vraka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 27 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Swat 4. Det är det spel du söker. SWAT är underbart .. dock fungerar det inte på min dator ... splittrad skärm. Tack för alla tipps, ska genast börja undersöka lite. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts