SlewME Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Det bästa man kan göra är att skapa. Det tar tid, utan att man märker det, och det kan va i princip vad som hellst. Detta säger jag, då det är perfekt att ha vid sidan av, om man vill forumsurfa samtidigt. Det är inte lika lätt att göra det om man spelar eller kollar på film. Kan inget mer än hålla med. Det är när jag har som tråkigast det händer saker på mina hemsidor ex. Beffo Community. Ett helschysst tidsfördriv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Kan inget mer än hålla med. Det är när jag har som tråkigast det händer saker på mina hemsidor ex. Beffo Community. Ett helschysst tidsfördriv Det är precis det. Man kan fördriva dagar bara genom att hänga på forumet, men sen kommer en dag då det är slött på det, och man har inget att göra. Då drar man igång och målar/skriver/kodar/gör musik. Perfekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Mina favoriter: - Flash - Photoshop - Surfa (youtube m.m) + olika forum - Spela - Läsa på Wikipedia om allt möjligt - Lyssna på musik Finns väl inte så mycket mer jag kan tipsa om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Sjuka frågor man får ibland. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/mufjgocsu7.PNG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Skitet heter Tal och du kan hitta det någonstans i kontrollpanelen . Skiten om jag får be. Youtube.com kan man aldrig få nog av. Det är faktiskt en väldigt bra idé! StumbleUpon är en finurlig plugin till Firefox/Internet Explorer som slumpar fram webbsidor i olika kategorier. Man får i princip aldrig tråkigt. En annan idé är att leta upp en massa gamla filmer, spel och så vidare (som man med omsorg kollar upp och bedömer betyg på etc.) så kan man döda tid med att göra något roligt. Som andra har sagt är det också väldigt effektivt att skapa saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 http://www.20q.net/ - kul spel där man ska tänka på ett ord så ska datorn lista ut vad man tänker på med ja/nej frågor. Rätt skoj faktist... Har du inget bättre Jag får inte prata om sådana här saker, men jag tror att det har att göra med sex? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Rätt skoj faktist... Vice har haft för många tråkiga nätter igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 När jag har tråkigt händer det att jag läser lite på warpdrive eller tjuvlyssnat När jag är vid datorn sitter jag i princip alltid på ventrilo med kompisar, så man kan ju försöka få igång en livad konversation om man har tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Har man tråkigt nån gång så tittar man bara in i Tråkiga nätter-tråden Där finns jämt nåt roligt att sysselsätta sig med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Inte sitta alltför mycket vid datorn Fast ah. Skapa som kalle sa, kan ju vara mycket. Själv skriver jag ibland och så vid datorn. För renskriva, göra ordning mm sedan för hand. Annars är det väl chatta eller lierox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 När jag har tråkigt händer det att jag läser lite på warpdrive eller tjuvlyssnat ... och bash Photoshop brukar vara ett bra sätt att fördriva lite tid på. Annars kan man ju alltid testa något nytt spel/se någon film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Haha, vilket dum sak! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Well, fz.se kan vara kul att besöka om man inte har gjort det på ett tag. Brukar jämt finnas något intressant.. -- Vafan.. jag tänkte på en våtservett.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Vafan.. jag tänkte på en våtservett.. De är väl lite småporrigt? ---------------------------- Att studera olagliga saker på FlashBack slår allt, och att leta coola saker på Blocket är kul ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Jag vann över den där 20Q-maskinen. Tänkte på en blygdläpp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Jag vann över den där 20Q-maskinen. Tänkte på en blygdläpp Jag vann också... säger inte vad jag tänkte på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 (redigerad) DET HÄR är kul i nåra sekunder Och den här Den här e också häftig Redigerad 2 januari, 2007 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Skapa Program Skapa Spel Surfa Experimentera i PhotoShop Chatta Lyssna på Musik Skapa Musik Lyssna på RadioBus Lyssna på Polis Radio Lyssna på vanlig Radio Defragmentera Datorn Sortera Musik filerna i Datorn Rensa Datorn Skapa Hemsidor Skapa Flash Fixa en ny Signatur och Avatar till GTAsajten Sök efter Virus på Datorn Spela in Filmer med Fraps Ladda ner Spela Spel Gå in på Miniclip och spela Online Spel. Designa ditt Skrivbord Skapa Animering Kolla på TV på Datorn Gå in på Andra forum och diskutera Skapa en Tråd här om något. Ladda ner Plugins för att förbättra musiken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Im bored Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Gör en lång jävla lista i den här tråden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts