RavenE Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Kände nu att jag har väldigt tråkigt. Jag gör mest samma saker varje dag vid datorn. Då jag är på internet är det samma sidor jag pendlar mellan. Då jag inte är på internet har jag inte heller så mycket att göra. Blir lite spel, film osv. Tänkte att den här topicen kunde vara till för att vi ska tipsa varandra om hemsidor vi tycker är bra, program man kan hålla på med på datorn, osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Microsoft sam är kul i 5minuter . Vet inte om det heter så men det är det där programet som man skriver nåt och så säger en röst det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Glo på serier. Nöter just nu första säsongen av House M.D. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 WoW. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 (redigerad) Spel!!!! Annars brukar jagf sitta och: 1. Surfa 2. Leka med 3D (skapa saker i 3D) 3. leka med photoshop 3. gå ner och kolla läget ta lite snacks och sen gå upp för att fortsätta med att leka med photoshop. Lätt 3D program (tyvcker jag). Cinema 4D 10R Demo. Man kan inte rendera men oändlig demo. Redigerad 26 december, 2006 av ALER700 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Lunarstorm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 1. Porrsurfa. 2. Installera brandvägg och antivirus. 3. Tanka pr0n. Ingen speciell ordning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Microsoft sam är kul i 5minuter . Vet inte om det heter så men det är det där programet som man skriver nåt och så säger en röst det Skitet heter Tal och du kan hitta det någonstans i kontrollpanelen . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Youtube.com kan man aldrig få nog av. http://www.20q.net/ - kul spel där man ska tänka på ett ord så ska datorn lista ut vad man tänker på med ja/nej frågor. Modda något gammal spel, som HL1 t.e.x Spela in egna låtar på datorn, Audacity är ett bra inspelningsprogram som finns att tanka gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Lär dig HTML och gör hemsidor, det är kul som fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Du kan alltid spela spel på MASSOR av olika sajter, bl.a 'Hamsterpaj', 'Jesper.nu', 123spela.se. Sedan finns det tv-serier som du kan kolla på olika sidor som www.alluc.org och sådana. Du kan alltid hänga på forum som du gillar. Sedan finns det väl 1 miljon mer saker du kan göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 http://www.20q.net/ - kul spel där man ska tänka på ett ord så ska datorn lista ut vad man tänker på med ja/nej frågor. HUR I HELVETE kunde den fatta att jag tänkte på en sabeltandad tiger??? Jag är verkligen sjukt förvirrad. Gav ju knappast ordentliga svar heller.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Skriva noveller på microft Håller med till 100%!, wordpad etc, om man tycker det är kul. (orka skriva för hand!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Skriva en sorts bok.. har gjort 356 sidor hittills Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Skriva en sorts bok.. har gjort 356 sidor hittills Wow! Får man läsa nån gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 HUR I HELVETE kunde den fatta att jag tänkte på en sabeltandad tiger??? Jag är verkligen sjukt förvirrad. Gav ju knappast ordentliga svar heller.. Fick en konstig fråga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 HUR I HELVETE kunde den fatta att jag tänkte på en sabeltandad tiger??? Jag är verkligen sjukt förvirrad. Gav ju knappast ordentliga svar heller.. Jag tänkte på rikskupong och fick svaret eyeliner, pennvässare och något helt annat. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Glo på serier. Nöter just nu första säsongen av House M.D. Indeed! Själv är jag inna på säsong 6 av Malcolm in the middle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Jag kollar in detta skittballa forum för jämnan. Cyanide & Happiness är också en skön grej, och Va Von Hunter är också en skön serie som jag tagit mig tid att läsa ibland. Orkar inte kolla om länkarna fungerar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Det bästa man kan göra är att skapa. Det tar tid, utan att man märker det, och det kan va i princip vad som hellst. Detta säger jag, då det är perfekt att ha vid sidan av, om man vill forumsurfa samtidigt. Det är inte lika lätt att göra det om man spelar eller kollar på film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts