Jump to content

Hur höga stats?

Share

Hur höga stats?  

17 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Men.. ni som har så höga stats.. står ni å kämpar för att få högre eller har ni helt enkelt spelat på samma sparning väldigt länge?

Varrå. Sparar du på olika sparningar???

Jag sparar oftas på 1.

Ialla fall nu när jag inte kör några uppdrag... :o

Jag kör inte seriöst utan det kommer från alla gångar jag har lekt, stor mördat (poliser osv) och sånt...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men.. ni som har så höga stats.. står ni å kämpar för att få högre eller har ni helt enkelt spelat på samma sparning väldigt länge?

Jag har jämt hållt mig på en och samma "sparning" alltid,och det blir som alex (or whatever he's now called) det kommer från alla gånger man mördar poliser och egentligen bara driver runt..

Edit: Sebb,gör inte så håll dig på en och samma sparning så kommer du också få fina stats.

Redigerad av chucky.swe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, jag har tre minneskort åkanske tre SA sparningar på varje.. Dom e från olika delar av spelet, nya sparningar jag gjort, leksparningar mm typ.. dessutom har jag tagit bort en jädra massa sparningar också.. :D

Förstår Leksparningar, men varför så många annars. 3#minnes kort? :o

Jag har jämt hållt mig på en och samma "sparning" alltid,och det blir som alex (or whatever he's now called) det kommer från alla gånger man mördar poliser och egentligen bara driver runt..

Edit: Sebb,gör inte så håll dig på en och samma sparning så kommer du också få fina stats.

Har du klarat ut spelet?

Konsoll?? :)

Offtopic:

namnet är Alex men jag skrev fel så det vart Aler. Har fösökt få hultan till att ändra. Men den lilla saken svarar inte!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har du klarat ut spelet?

Konsoll?? :D

Offtopic:

namnet är Alex men jag skrev fel så det vart Aler. Har fösökt få hultan till att ändra. Men den lilla saken svarar inte!

Jo jag har klarat ut det på både konsol och PC (x4).

Offtopic:

Hur fan kunde du missa? Det är ju minst 2 cm emellan x och r?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men d e ju så kul å spela storyn.:D Visst jag har en 100% sparning som jag har haft sen jag fick spelet men den spelar jag inte så ofta på..´Å när jag inte har spelat på ett tag så vill jag inte fortsätta på en sparning utan då börjar jag nästan alltid om.. Jag tror att totalt ligger mina SA sparningar på ca 8-9 Mb

.. Fast då e de ganska många kort också.

Har tre minneskort därför att jag har många spel å när ett tar slut så börjar jag på ett nytt.

Redigerad av sebbe_coolman
Länk till kommentar
Dela på andra sidor