sebbe_coolman Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Jag vet inte hur mycket jag har haft som mest efterssom jag har spelat om det hur många gånger som helst men ca 20000-25000 som max på en sparning tror jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Hmm... Svårt Val.. Denna dator: 16 000 Hemma: 1 000 000. eller det högsta man kan vara! Borde jag rösta? BTW: finns det inte en sån här topic redan? Fast utan Poll.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe_coolman Skrivet 26 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Säker på att du har så mycke? HAr du 1'000'000 så har du rankingen "God of gta" och du är min personliga gud också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 (redigerad) Har just nu 437,521 men jag försöker inte få upp det någonting direkt då. Vote: 400'000-500'000 --- Oj,blev knepigt Redigerad 27 december, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Säker på att du har så mycke? HAr du 1'000'000 så har du rankingen "God of gta" och du är min personliga gud också.. Men jag moddar. Så lite fusk finns i.... Och sen jag klarat ut spelet så var det mer fritt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe_coolman Skrivet 27 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Shit va mycke ni har.. Visst sammanlagt har jag säkert fått ett par hundra tusen men int på en sparning.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 You just need to be armed with a couple of rocket's and a minigun! That's all you need. Kan även tilllägga att du måste vara mer eller mindre en addict av spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe_coolman Skrivet 27 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Tro mig det är jag..Fast när jag spelar så står jag kanske inte å dödar så mycket utan springer mer runt och leker eller spelar igenom storyn för 247e gången-.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 (redigerad) Jo,men en sak ska du komma ihåg, stats är inte allt här i världen,det är bara ett spel Redigerad 27 december, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe_coolman Skrivet 27 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 (redigerad) Men.. ni som har så höga stats.. står ni å kämpar för att få högre eller har ni helt enkelt spelat på samma sparning väldigt länge? Redigerad 27 december, 2006 av sebbe_coolman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Men.. ni som har så höga stats.. står ni å kämpar för att få högre eller har ni helt enkelt spelat på samma sparning väldigt länge? Varrå. Sparar du på olika sparningar??? Jag sparar oftas på 1. Ialla fall nu när jag inte kör några uppdrag... Jag kör inte seriöst utan det kommer från alla gångar jag har lekt, stor mördat (poliser osv) och sånt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe_coolman Skrivet 27 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Ja, jag har tre minneskort åkanske tre SA sparningar på varje.. Dom e från olika delar av spelet, nya sparningar jag gjort, leksparningar mm typ.. dessutom har jag tagit bort en jädra massa sparningar också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 (redigerad) Men.. ni som har så höga stats.. står ni å kämpar för att få högre eller har ni helt enkelt spelat på samma sparning väldigt länge? Jag har jämt hållt mig på en och samma "sparning" alltid,och det blir som alex (or whatever he's now called) det kommer från alla gånger man mördar poliser och egentligen bara driver runt.. Edit: Sebb,gör inte så håll dig på en och samma sparning så kommer du också få fina stats. Redigerad 27 december, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Ja, jag har tre minneskort åkanske tre SA sparningar på varje.. Dom e från olika delar av spelet, nya sparningar jag gjort, leksparningar mm typ.. dessutom har jag tagit bort en jädra massa sparningar också.. Förstår Leksparningar, men varför så många annars. 3#minnes kort? Jag har jämt hållt mig på en och samma "sparning" alltid,och det blir som alex (or whatever he's now called) det kommer från alla gånger man mördar poliser och egentligen bara driver runt.. Edit: Sebb,gör inte så håll dig på en och samma sparning så kommer du också få fina stats. Har du klarat ut spelet? Konsoll?? Offtopic: namnet är Alex men jag skrev fel så det vart Aler. Har fösökt få hultan till att ändra. Men den lilla saken svarar inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Har inte spelat och sparat sen i november förra året, men på den saven har jag 78 000 ungefär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Förstår Leksparningar, men varför så många annars. 3#minnes kort? Har du klarat ut spelet? Konsoll?? Offtopic: namnet är Alex men jag skrev fel så det vart Aler. Har fösökt få hultan till att ändra. Men den lilla saken svarar inte! Jo jag har klarat ut det på både konsol och PC (x4). Offtopic: Hur fan kunde du missa? Det är ju minst 2 cm emellan x och r? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe_coolman Skrivet 27 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 (redigerad) Jag har jämt hållt mig på en och samma "sparning" alltid,och det blir som alex (or whatever he's now called) det kommer från alla gånger man mördar poliser och egentligen bara driver runt.. Edit: Sebb,gör inte så håll dig på en och samma sparning så kommer du också få fina stats. Men d e ju så kul å spela storyn. Visst jag har en 100% sparning som jag har haft sen jag fick spelet men den spelar jag inte så ofta på..´Å när jag inte har spelat på ett tag så vill jag inte fortsätta på en sparning utan då börjar jag nästan alltid om.. Jag tror att totalt ligger mina SA sparningar på ca 8-9 Mb .. Fast då e de ganska många kort också. Förstår Leksparningar, men varför så många annars. 3#minnes kort? Har tre minneskort därför att jag har många spel å när ett tar slut så börjar jag på ett nytt. Redigerad 27 december, 2006 av sebbe_coolman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Jag hade ungefär 50k när jag sluta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TonyGustavsson Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 I'm a hoo-rida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts