hell_boy Skrivet 28 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Näh....spelar varje dag och hör typ då och då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hell_boy Skrivet 28 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Ha...nu kom det igen..-.- I faktum sa han: " That stupid PHOTOGRAPHY you got on Xzibit in San Fierro" . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Ah visst är det....Men ändå, varför skulle killen säga: " That picture you got on exhibit in San Fierro, that skit sucks! " ? "Bilden du har på utställning i San Fierro, den skiten suger!" Om han pratar med en fotograf eller en konstnär så stämmer det väl?... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hell_boy Skrivet 29 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Ja okej då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
glassjaw Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Exhibit betyder även bevismaterial Men jag tycker att utställning passade bättre in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Exhibit betyder även bevismaterial Men jag tycker att utställning passade bättre in nej inte riktigt, bevismaterial heter Evidence, men när det visas upp så kallas det Exhibit material a,b,c.. altså, uppvisningsmaterial a,b,c... exhibit har med att visa upp att göra, en exhibitionist tycker om att exponera sig på alla möjliga vis såsom i press, på tv, radio osv. därav namnet Xzibit, han vill visa upp sej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Exhibit betyder även bevismaterial Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 Engelskt uppslagsord exhibit Svensk översättning bevisföremål {juridiskt} (substantiv) Engelskt uppslagsord exhibit Svensk översättning förete som bevis (verb; transitivt) Engelskt uppslagsord exhibit Svensk översättning ställa ut (verb; transitivt) Engelskt uppslagsord exhibit Svensk översättning ställa ut, ha utställning (verb; intransitivt) Engelskt uppslagsord exhibit Svensk översättning uppvisa (verb; transitivt) Engelskt uppslagsord exhibit Svensk översättning utställningsföremål (substantiv) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
glassjaw Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 nej inte riktigt, bevismaterial heter Evidence, men när det visas upp så kallas det Exhibit material a,b,c.. altså, uppvisningsmaterial a,b,c... exhibit har med att visa upp att göra, en exhibitionist tycker om att exponera sig på alla möjliga vis såsom i press, på tv, radio osv. därav namnet Xzibit, han vill visa upp sej. Okej ordknullaren, jag skrev fel. Bevisföremål skulle det stå. Jag tar på mig skulden. Jag må vara obildad, men jag vet att Xzibit tog sitt namn efter det ordet. För att vara mer exakt så uttryckte han sig, i sina yngre dagar med orden "I'm exhibit A, On display". Gott nytt år! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hell_boy Skrivet 1 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Ja okej jag hade fel, Är jag en sämre svensk för det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
glassjaw Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Ja okej jag hade fel, Är jag en sämre svensk för det? Klart du inte är! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts