Eudoros Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Han kanske inte orkar Och vi kanske inte orkar med dig, Unter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Och vi kanske inte orkar med dig, Unter. Okej då kan du ju ignorera mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Okej då kan du ju ignorera mig... Lika bra att någon säger det så att du förhoppningsvis inte fortsätter gneta med lika värdelösa inlägg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Lika bra att någon säger det så att du förhoppningsvis inte fortsätter gneta med lika värdelösa inlägg? Käft nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 29 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Han kanske inte orkar LOOL tar ju fan typ 5min att skriva allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 LOOL tar ju fan typ 5min att skriva allt Du verkar ju inte ens tacksam för den hjälp du fått, varför skulle han vilka hjälpa dig med resten av dina frågor? Bara för att han utsågs till årets mest hjälpsamma, så betyder inte det att han har någon slags skyldighet att hjälpa folk. Och hur vet du att det tar 5 minuter att skriva allt? Nåja, han kommer inte kunna svara på ett tag iallafall, då han är på semester. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Käft nu. Sådana ord använder inte vi här, Unter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 (redigerad) Sådana ord använder inte vi här, Unter. Okej ajunux Käft nu Redigerad 29 december, 2006 av Hunter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 29 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Du verkar ju inte ens tacksam för den hjälp du fått, varför skulle han vilka hjälpa dig med resten av dina frågor? Bara för att han utsågs till årets mest hjälpsamma, så betyder inte det att han har någon slags skyldighet att hjälpa folk. Och hur vet du att det tar 5 minuter att skriva allt? Nåja, han kommer inte kunna svara på ett tag iallafall, då han är på semester. Jo jag är tacksam för dne hjälpen jag får men jag blir än nu mer tacksam om han kan skriva ner hur jag ska göra på ett Dokument. Och lägga upp det här så kan jag följa instruktionerna som står. Då behöver jag ej fråga. Inte vet jag om det tar 5min kanske da 5-30min da eller mera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts