Boomer Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Yarh.. efter många långa timmar med krångel och beslutsångerst så har det löst sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Yarh.. efter många långa timmar med krångel och beslutsångerst så har det löst sig. Har redan lovat dig min röst Grymt fin färg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PHiLLE___ Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Yarh.. efter många långa timmar med krångel och beslutsångerst så har det löst sig. Det där kallar jag en nice GT500. Vilken graffe det va på 360 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Den vinner, ingen tvekan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 (redigerad) Finns det platser kvar i det här? Isåfall snor jag gärna åt mig en har bara kommit ca 30% in på storyn men ändå Finns det plats så har du mitt bidrag här: Redigerad 7 januari, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 (redigerad) Sista dagen idag. Känner du att du har en screenshot på datorn som du skulle vilja tävla med så är det dock inte försent, pollen kommer upp imorrnkväll. --- Här har ni min ful-tråkiga bil. Förväntar mig inte några röster, men vill vara med i pollen ändå. Redigerad 7 januari, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Får man använda PS i denna tävlingen också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Får man använda PS i denna tävlingen också? Was? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Was? Det ser ut som du gjort så den blänker lite mer, som du gjorde med den andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Det ser ut som du gjort så den blänker lite mer, som du gjorde med den andra. Jahaaa. Nej det kan jag svära på att jag inte har. Level of details -> maximum är svaret. (Hackar alldeles gräsligt för mig, men det tar ju inte så lång tid att ta en screenshot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Jahaaa. Nej det kan jag svära på att jag inte har. Level of details -> maximum är svaret. (Hackar alldeles gräsligt för mig, men det tar ju inte så lång tid att ta en screenshot. Jag tror på dig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Fan vad lite vi blev denna gång bara 11 st Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PHiLLE___ Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Fan vad lite vi blev denna gång bara 11 st Du menar väl 10? Sniper har inte lagt in nå bidrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Pollen är uppe. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=41120 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts