Kebab Skrivet 26 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Jag är med Kebab Min bil; Edit: Jag är PHiLLE___'s syrra Done. Glöm inte att skriva upp mig på "Deltagare" -listan Oops.. Lägger in dig på förstaplatsen bara för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Jag är nog med också, ska försöka få ihop något.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Oops.. Lägger in dig på förstaplatsen bara för det. Känner mig hedrad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Känner mig hedrad Mja, du anmälde dig ju först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 (redigerad) Gah. Skriv upp mig med. Trodde det var ganska självklart eftersom jag sa en deadline. @JSHC; Ja. Ganska självklart. Redigerad 26 december, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Lägger upp min bil i god tid den här gången Tror jag ska tävla med denna: http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/4u0rj5sq1k.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Lägger upp min bil i god tid den här gången Tror jag ska tävla med denna: http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/4u0rj5sq1k.jpg Skit snygg var den Lägger upp min Corvette Z06 sen när jag får tid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Lägger upp min bil i god tid den här gången Tror jag ska tävla med denna: http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/4u0rj5sq1k.jpg Klipp bort knapparna där nere tycker jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Klipp bort knapparna där nere tycker jag! Hmm, du har rätt. Sagt och gjort La på en widesreenram Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Har en fråga är detta imot Reglerna? Typ får man ta en bil från en catalog typ Mazdan RX-8 och ladda upp photo shop och ändra på bilen där typ ändra på utsendet på bilen. Ändra Texturerna klisra in Dekaler eller är imot reglerna?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Har en fråga är detta imot Reglerna? Typ får man ta en bil från en catalog typ Mazdan RX-8 och ladda upp photo shop och ändra på bilen där typ ändra på utsendet på bilen. Ändra Texturerna klisra in Dekaler eller är imot reglerna?. Tror det är emot reglerna, ja. Inget photoshoppande här inte, antingen tar du en bil från spelet eller så är du inte med, det här är NFS Carbon tävling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Tror det är emot reglerna, ja. Inget photoshoppande här inte, antingen tar du en bil från spelet eller så är du inte med, det här är NFS Carbon tävling. Ok. vem har sagt att jag ska ej vara med. Jag bara undrade om det var imot reglerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Ok. vem har sagt att jag ska ej vara med. Jag bara undrade om det var imot reglerna? Han har aldrig sagt att du inte ska vara med, han bara sa vilka alternativ som fanns. Antingen följer du regler, eller så är du inte med. Två alternativ. Han sa inte att du var tvungen att välja det andra alternativet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 (redigerad) Jag é på! Redigerad 29 december, 2006 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 (redigerad) Jag é på! FETT snygg du Redigerad 30 december, 2006 av Darkwolf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 FETT snygg du Jovars, jag vet! Skulle gärna köra spelet med bästa grafikinställningarna men det lär inte funka eftersom det nästan laggar som det är. Du kan ta bort bilden i quoten, lite irriterande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Skriv upp mig jag skickar in bidrag senare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 (redigerad) Jag e me, om det fortfarande går. Har dock börjat spelet nyss så förvänta er inte allt för mycket från mitt håll Nu är mitt bidrag här. Redigerad 30 december, 2006 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Hmm, du har rätt. Sagt och gjort La på en widesreenram Fuckat mkt snyggare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 GAH! Nu börjar det närma sig deadline och jag har fortfarande inte klurat ut hur jag ska göra för att kolla på mina bilder på EA's sida. Skulle verkligen uppskatta hjälp. Om ni kollar på bilden kanske ni förstår mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts