Kebab Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 (redigerad) Ta en skärmdump på din bil. ReglerBilden kan tas i både utställningsläge eller in-game.Bilden ska självklart vara tagen av dig själv.Du får byta ut din bild hur många gånger du vill innan deadline.Du får inte deltaga med exakt samma bil som i förra tävlingen.Deadline Bilderna ska vara inlämnade söndagen den 7 Januari Deltagare 1. Sniper 2. spajdermän 3. Darkwolf 4. PHiLLE___ 5. Everest 5. bbullen 6. Boomer 7. VickeX 8. GTA NÖRDEN 9. Wu Zi Mu 10. Qouad 11. Kebab Redigerad 7 januari, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Kebab får inte använda sin vinnarbil Deadline vid nyår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 (redigerad) Deadline.... 9:e Januari? (skolan börjar då) pax för att ha en lamborghini, som jag skulle haft förra gången, men kebab tog den ju >-< Redigerad 25 december, 2006 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Förra gången körde jag Gallardo, ska nog ta en Murciélago de här gången.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Deadline.... 9:e Januari? (skolan börjar då) Den börjar väl 8:e (på måndagen) Den här gången SKA jag vara med. Jag glömmer inte igen! Hoppas jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Lita på mig Kebab Here i come Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 (redigerad) Deadline kan vara 8 januari. Dagen före min skola börjar. Och någon som vet hur man kollar på sina bilder som man slangar upp till needforspeed.com? Har det på xbox 360. Redigerad 26 december, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PHiLLE___ Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 (redigerad) Skriv upp mig, Kebab. Deadline kan väl va den 7:e januari, på en söndag. Den här gången ställer ja upp me min sköna Hemi Cuda. Edit:Kan man lägga upp bilden me en gång eller? Redigerad 26 december, 2006 av PHiLLE___ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Skriv upp mig, Kebab. Deadline kan väl va den 7:e januari, på en söndag. Den här gången ställer ja upp me min sköna Hemi Cuda. Edit:Kan man lägga upp bilden me en gång eller? Okej, jo jag tänkte också det. 7 Januari blir en bra deadline. Du är uppskriven. Självklart, släng upp bilden bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Deadline kan vara 5 januari. Dagen före min skola börjar. Och någon som vet hur man kollar på sina bilder som man slangar upp till needforspeed.com? Har det på xbox 360. Prövat att kolla på www.needforspeed.com? Borde ju finnas där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PHiLLE___ Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Min sköna Hemi Cuda kommer här. Snett (stavning) framifrån (Tävlingsbild) Snett (stavning) bakifrån Från sidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Skriv gärna vilken av bilderna du vill tävla med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PHiLLE___ Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Bilden högst upp. Skrev Tävlingsbild i parantes där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Det står ju? Den första.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Haha, hoppsan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Ska skaffa det här, funkar styling och sånt likadant som i NFSU, som var det senaste NFS spelet jag spelade, så man vinner delar till sin bil? Om jag isåfall hinner få till en snygg bil så ska jag nog ställa upp på det här. Verkar ju dock inte vara lika mycket/snygga delar som i NFSU? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PHiLLE___ Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Ska skaffa det här, funkar styling och sånt likadant som i NFSU, som var det senaste NFS spelet jag spelade, så man vinner delar till sin bil? Om jag isåfall hinner få till en snygg bil så ska jag nog ställa upp på det här. Verkar ju dock inte vara lika mycket/snygga delar som i NFSU? Ja, man vinner delar till sin bil, men nu kan anpassa den efter hur man vill ha den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bbullen Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 (redigerad) Jag är med Kebab Min bil; Edit: Jag är PHiLLE___'s syrra Redigerad 26 december, 2006 av bbullen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PHiLLE___ Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 (redigerad) Edit: Jag är PHiLLE___'s syrra ^ det är sant, faktiskt. Redigerad 26 december, 2006 av PHiLLE___ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Glöm inte att skriva upp mig på "Deltagare" -listan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts