samuelszon Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Råkade rösta null, men Henkinbojjs, utan tvekan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Jag röstar på nor_adde. Den är knappast finast men den har en känsla av hembygge, sgs saknar topp och ser allmänt kaotisk ut (i positiv bemärkelse) så det får bli den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Henkibojjs gran var finast! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Vote: RadiuZ Fint med två svenska flaggor där uppe Marky och RavenE är absolut roligast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Hur fan kan ni rösta på L_voll gran. Den är ju för fan ful som satan.. Min gran är inte heller så jävla fin men helt klart finare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Hur fan kan ni rösta på L_voll gran. Den är ju för fan ful som satan.. Min gran är inte heller så jävla fin men helt klart finare! Vänlig som få. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Orkade bara titta till alexzanders så hans fick de blir, har ingen kommentar för jag kommer inte ihåg hur den ser ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Vote: SiXxe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Kebabs gran är nog finare än den ser ut att vara, så min röst föll på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Alla har lika fina granar. Knull Vote Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Här är en mycket bättre bild på min gran. (Klicka för större bild) Rösta på mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Här är en mycket bättre bild på min gran. (Klicka för större bild) Rösta på mig! Ni har bara två typer av prydnader. Guldigt och fint, i för sig, men en gran ska vara färgglad! Framförallt röda färger... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Ni har bara två typer av prydnader. De har glitter också Men ja, den är inte tillräckligt färgglad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Vote: RavenE, lätt haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Ni har bara två typer av prydnader. Guldigt och fint, i för sig, men en gran ska vara färgglad! Framförallt röda färger... Men lägg märke till att varje hjärta är omsorgsfullt tillverkat, och nästan alla ser olika ut! Hela familjen satt tillsammans och tillverkade dem. (Vet att du gillar sånt, har du röstat än? ) Men det är faktiskt sant. Jag tycker också röda gran-grejer är snyggast, men det har vi haft i så många år, så förra året bestämde mor min att vi skulle våga oss på nåt nytt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 29 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 En dag kvar nu. Ska försöka vara vid datorn kl 12.00 imorgon och presentera vinnaren. Som det ser ut nu, kan det bli delad första plats mellan några stycken. Blir det så, skapas en ny poll i ca 1 dag. Den som får flest röster då vinner. Eller behövs det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 En dag kvar nu. Ska försöka vara vid datorn kl 12.00 imorgon och presentera vinnaren. Som det ser ut nu, kan det bli delad första plats mellan några stycken. Blir det så, skapas en ny poll i ca 1 dag. Den som får flest röster då vinner. Eller behövs det? Kanske inte. Måste man ha bara EN vinnare då? Bara min åsikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 29 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Kanske inte. Måste man ha bara EN vinnare då? Bara min åsikt. Det var det jag funderade på. Nah, vi kör på så här. Den/de som har flest röster imorgon har vunnit. Som sagt; ska försöka ha tillgång till datorn imorgon kl 12. Ska kanske bort, men ska kanske vara hemma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 (redigerad) Nu är klockan 12, och därmed är den här röstningen avslutad. På första plats kom: RavenE som fick 8 röster. På andra plats kom: StellHell som fick 7 röster. På tredje plats kom: SiXxe som fick 6 röster. Ett stort grattis till alla som var med och tävlade. Många fina och kreativa granar! Passar också på att tacka alla som röstade på mig. Redigerad 30 december, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Grattis, men vafan, jag fick inte en enda jävla röst! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts