RavenE Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 (redigerad) Nu är den här! Pollen om vem som har den finaste julgranen på forumet! Självklart får ni INTE rösta på er själva. Röstningen pågår till den 30 december. Bör även nämna de som inte kom med i pollen: Mr_tobbe Wu_Zi_Mu Bra jobbat allesammans! Många fina och kreativa granar! Redigerad 29 december, 2006 av StellHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Tycker L_Voll's är hög och ståtlig. ..synd att min bild är så dålig, för våran gran är verkligen jättefin egentligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Wote: RavenE vafan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Marky! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 StellHell's Tunna gran Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Det var svårt men spajdermän får min röst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Vote: Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 SiXXe's... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Röst går till Marky. Otroligt fin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Bubbli enkelt. Väldigt fin bild och gran. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Bubbli enkelt. Väldigt fin bild och gran. Aaaaaaaaaaaaaaaw yeeeeeeeee! R2D2 får min lilla röst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Hah, trodde inte någon skulle rösta på mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Wow, delad etta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Det var jämnt mellan Boomer och Kebab. Men Boomer röck åt sig rösten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Marquis. Därför att han har en likadan "topp" som jag har på min julgran! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Min är coolast på forumet(eller iaf i garderoben) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 StellHells var fin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Min är coolast på forumet(eller iaf i garderoben) Du får ju knaprast rösta på dig själv, om du nu gjorde de... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Marquis. Därför att han har en likadan "topp" som jag har på min julgran! Röstade själv på Boomers, tycker den verkar riktigt mysig att kura ihop sig brevid, förutom min då förstås. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 (redigerad) Ehm, kan förövrigt säga att jag inte bidrog eftersom jag tittade på vår gran och inte tyckte den var något speciellt... Inte var den ful på något sätt (imo snyggare än flera av de tävlande granarna) men fortfarande inte så oerhörd så jag orkade fotografera den. Hursomhelst, SiXxe fick min röst eftersom granen var gulligt prydd. R2 hade väl en ganska fin gran (förutom lite gleshet längre upp) men den var ju lite trist klädd och utan glitter. Redigerad 26 december, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts