MiRRe Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Hej, jag spelade Saints row och helt plötsligt kunde jag inte styla mina bilar mer. Jag har såklart gjort det förr massor av gånger. Men nu kommer det inte fram att jag ska trycka Y för att besöka mekanikern. Någon som haft samma problem eller vet vad som hänt? Tack på förhand. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Hej, jag spelade Saints row och helt plötsligt kunde jag inte styla mina bilar mer. Jag har såklart gjort det förr massor av gånger. Men nu kommer det inte fram att jag ska trycka Y för att besöka mekanikern. Någon som haft samma problem eller vet vad som hänt? Tack på förhand. Du som har varit medlem i flera år borde väl veta att det är bättre att skriva i tråden som handlar om spelet istället för att göra en ny. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 What he said + http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...p;hl=Saints+row *reported* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Spela inte saints row det är skit. GTA 4 LIFE! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Spela inte saints row det är skit. GTA 4 LIFE! Saints Row är inte skit, vad vet du? Hur kan du veta att GTA4 är bättre än Saints Row när du inte ens sett en enda bild/trailer? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Vad är det för fel på min x360 tråd? :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Men snälla någon, sluta skriv i tråden, om ni ska snacka om Saints Row så får ni snacka i spelets tråd, inte här. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 DOED! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts