dataviruset Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 (redigerad) Hej på er... Var och när kan man flyga fler flygplan än Shamal? Jag går till Los Santos flygplatsen och där finns inget annat än Shamal. När kan man flyga flera plan och var finns dom? Tack ! EDIT: Jag har bara gjort typ 6 uppdrag i spelet. Redigerad 25 december, 2006 av dataviruset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 (redigerad) Beror på hur långt du har kommit i spelets handling. I San Fierros flygplats finns lite olika, när du kommer i Las Venturas finns mera... Du editerade nu ser jag, det var då väldigt exakt! Men dom kommer. Redigerad 25 december, 2006 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 De flesta flygplan är låsta, så jag trodde inte ens att Shamal skulle funka Men det finns två Dodo på samma flygplats, nära ingången. Helikoptrar är däremot alltid upplåsta, så du kan åka utför "tunnelstupet" så du landar på SF-flygplatsen. På den här kartan hittar du alla fordon, som du ser så finns det en Maverick i södra hörnet på SF-flygplatsen som är upplåst. Det finns också en Seasparrow i mitten av kartan, allra längst norrut som också är upplåst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTASA Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Hej på er... Var och när kan man flyga fler flygplan än Shamal? Jag går till Los Santos flygplatsen och där finns inget annat än Shamal. När kan man flyga flera plan och var finns dom? Tack ! EDIT: Jag har bara gjort typ 6 uppdrag i spelet. På Los Santos flygplats finns det "Shamal" och "Dodo". För att hitta en "Dodo": Kör in på Los Santos Flygplats via en port som ligger norr om LS Flygplats. Om du inte har tagit flyglicens så tar du en bil, ställer dig vid korta muren och hoppar upp på bilen sen upp över muren. Sen springer du till söder, och då ser du ett litet flygplan som heter "Dodo". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hell_boy Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Fortsätt spela och sedan när du klarat "flygskolan" Kan du få köra allt har jag för mig, Men nu när vi endå snackar om plan! Vilket är eran favorit? min är Beagle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe_coolman Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Min favorit är nog det där andra världskriget planet (kommer inte ihåg vad det heter..) och Hydran.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Jag gillar de flesta... Men Hydra är en klar favorit! Sen gillar jag AT-400. OBS! Planet från WWII kallas "Rustler" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hell_boy Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Jag gillar de flesta... Men Hydra är en klar favorit! Sen gillar jag AT-400. OBS! Planet från WWII kallas "Rustler" Ah AT-400. Ett rätt schysst plan men kan va lite svår att flyga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Ah AT-400. Ett rätt schysst plan men kan va lite svår att flyga. Jo, jag vet... Men det är kul för det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hell_boy Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 När jag tog ut At-400 för första gången, Fan vad rädd jag blev! När jag såg "fenan" längst bak.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 När jag tog ut At-400 för första gången, Fan vad rädd jag blev! När jag såg "fenan" längst bak.... Är jumbojet läskiga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Min favorit ät nog först Hydra. Sen antingen Dodo, Beagle eller AT400. Dodo: otroligt lätt styrd Beagle: Härlig känsla AT400: Style! BTW: Jag har kollat lite. Man kan väl ta sig till Flygplatsen i LS när men inte har klarat av LS än? Och ta ett flyg plan? Rätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dataviruset Skrivet 8 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Min favorit ät nog först Hydra. Sen antingen Dodo, Beagle eller AT400. Dodo: otroligt lätt styrd Beagle: Härlig känsla AT400: Style! BTW: Jag har kollat lite. Man kan väl ta sig till Flygplatsen i LS när men inte har klarat av LS än? Och ta ett flyg plan? Rätt? Det går, men då måste du hoppa över staketet eller flyga över med fusk eller så om du inte har tillräckligt bra Flying Skill. Kommer in gör du i alla fall, men sen kanske inte alla plan finns där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 Kommer in gör man alltid, men har för mig att dem är låsta ganska ofta. Så minns jag början av spelet iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Kommer in gör man alltid, men har för mig att dem är låsta ganska ofta. Så minns jag början av spelet iaf För mig var planen alltid låsta i början... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Det är bara att ställa en bil vid muren och sen hoppa upp på biltaken och över muren. Lätt som en plätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Det är bara att jobba sig framåt i spelet om man inte vill modda eller fuska fram dom. Annars, sacs+sanga från GTAmods. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Min favorit är nog det där andra världskriget planet (kommer inte ihåg vad det heter..) och Hydran.. Rustler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts