I lol Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 (redigerad) I lol din jävla shitstirrer, far åt helvete. Förklara också vad jag egentligen har gjort Det är inte jag som skickar onödiga kommentarer på hans inlägg Det är inte jag som mobbar honom Det jag gör är att jag strider tillbaks. Redigerad 26 december, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Riktigt jävla tråkig musik, men hey, ännu en tjackpundare som har dött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Förklara också vad jag egentligen har gjort Det är inte jag som skickar onödiga kommentarer på hans inlägg Det är inte jag som mobbar honom Det jag gör är att jag strider tillbaks. Ptja, att inte visa James Brown någon respekt alls (genom att skoja till det med F.R.I.P.F.G.S.). Har han gjort dig något? Har du inget bättre att säga kan du ju strunta i att posta i tråden, ingen saknar dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Det är lite ledsamt detta RIP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 R.I.P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts