Jump to content

Trackmania sunrise problem

Gurgel
 Share

Recommended Posts

Jao de e så att jag fick tms av min bror i julklapp.

När man instalerat o patchat alla patchar så vill den att man ska starta om datorn.

Efter en reboot så trycker man på play igen och vad händer? JO starta om datorn igen tack...

Det är så att jag får upp den här rutan varje gång jag ska starta spelet.

Jag har installerat om det ca 5-7 gånger o startat om ganska många.. Avinstalerat deamon tools om det krånglar med starforce med det funkar inte.

Någon som vet vad man kan göra?

post-1012-1167049791_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hoppas det funkar :mellow: Send me pm :ermm: .

Edit: Nae verkade inte funka :/.

Har ni kvittot kvar? åk iså fall tillbaks och be de att byta ut. När jag köpte mitt GTA SA så när jag skulle installera det så var den nästann färdigt men då kom det fel medleande att en fil var skadad men jag tog hur skivan gjorde rent med lite blöt papper Vips det funkade efter åt. Testa så du ochså. Om det ej funkar så får du väl åka ner där ni köpte det och be dom byta ut det. För så ska det ej blie om du har nu en laglig version F**K Starforce!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mm, StarForce s***r. Kommer ihåg en gång jag hade köpt Prince of Percia The 2 Thrones. Så hade ja installerat den o så dyker nå validerings-grejs, skriver in cd-nyckeln, så börjar valideringen. Så helt plötsligt stannar den halvvägs. Installera om hur många ggr som helst, men samma skit hände. Så gick ja o lämna tillbaks den och sa vad som hänt, fick pengarna tillbaks, köpte ett annat spel o stack därifrån.

Edit : Såklart så var det StarForce Protection på skivan.

Edit 2 : Flera av mina kompisar hade också problem me valideringen (dom som hade spelet).

Redigerad av PHiLLE___
Länk till kommentar
Dela på andra sidor