50 cent Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Men då har han synliga mods i bilden! Eeeh.. nej, jag har inte moddat nånting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Men då har han synliga mods i bilden! Må han brinna i helvetet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Jag har inte moddat! Men om ni tycker att det så ser ut så ta bort mig ur tävlingen då. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Min röst går till Henkibojj. Det stod mellan tre personer; Henkibojj, nor_adde och Master_812 men tilslut bestämde jag mig för Henkibojj och hans underbara bild. Men de andra två var även de grymma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Jag har inte moddat! Men om ni tycker att det så ser ut så ta bort mig ur tävlingen då. :'( Jag tror dig din lille spillevink Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Eeeh.. nej, jag har inte moddat nånting. Nej duy har inte moddat. Dom detaljerade pistolerna finns i spelfilerna och används bara i vissa filmsekvenser. Det sägs att dom från början var meningen att ha som originalpistoler istället för colt 45. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hell_boy Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Xemtoth fick min....Bra bild! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Orkade inte kolla igenom alla så jag tryckte på Null Vote, men ångrar nu att jag inte gav min röst till Boomer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Orkade inte kolla igenom alla så jag tryckte på Null Vote, men ångrar nu att jag inte gav min röst till Boomer. Det värmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Då förstår jag pistol historien! Merkky säger, rösta på mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Då förstår jag pistol historien! Merkky säger, rösta på mig! No need to say that to me... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 29 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 En dag kvar nu. Ska försöka vara vid datorn kl 12.00 imorgon och presentera vinnaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Gah. Ser inte ut som att jag vinner iaf. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 (redigerad) Nu är klockar över 12, och därmed är denna röstning avslutad. På första plats kom: nor_adde med 5 röster. På delad andra plats kom: 50_cent och Boomer med 4 röster var. På delad tredje plats kom: Merkky och VaXXoR med 3 röster var. Ett stort grattis till alla tävlande. Många fina bilder! Redigerad 30 december, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Yes! 2 vinster på rad nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Xemtoth fick min....Bra bild! Åh trodde aldrig någon skulle rösta på min Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Fan! Nu när tävlingen är över fick jag en till röst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Tekniskt sätt hade jag 5 röster. Men det är sak samma. Vi vet vem som är den riktiga vinnaren ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Vaxxor (stavning) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Oj, jag röstade visst aldrig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts