Mr.Magic Skrivet 22 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 (redigerad) Köpte ett nytt grafikkort och nu funkar allt som det ska. Edit: Peppar, peppar, ta i trä. Nu funkar den inte igen. Så jag säger ännu en gång; vänd er till Östis om det är något. Redigerad 30 januari, 2007 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Snart sista dagen...tycker de som inte gjort något som vill/tänkte vara med ska skynda ihop något nu, desto fler vi blir desto roligare och bättre film blir det Oh, and count me in ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 31 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 Oh, and count me in ;D Bra då slipper du bli slyna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 31 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 Bra då slipper du bli slyna. Ah, jag som såg fram emot det ------ Stunts skickade till Tuttis, make me green master! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 31 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 (redigerad) Ah, jag som såg fram emot det ------ Stunts skickade till Tuttis, make me green master! Sagt och gjort. Fick låna min mosters laptop. Fast den är väldigt seg så jag vet inte om den pallar Vegas och Vice City. Men jag ska försöka fixa det här till varje pris. Redigerad 31 januari, 2007 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Ett stunt levererat till Mr. Boobie! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Har det satts upp ett datum då ni tror att ni är klara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Nej, inga datum är satta ännu, men nu måste jag säga att deadline är nådd, och således är vi nu färdiga att börja. Tack till alla som sänt in stunts, i alla fall 1 av era stunt kommer att bli använt, så bli inte ledsna om inte alla era stunts kommer med. Bara att börja vänta en stund då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Nej, inga datum är satta ännu, men nu måste jag säga att deadline är nådd, och således är vi nu färdiga att börja. Tack till alla som sänt in stunts, i alla fall 1 av era stunt kommer att bli använt, så bli inte ledsna om inte alla era stunts kommer med. Bara att börja vänta en stund då *Väntar tålmodigt* Du är inte sugen på att hålla i ett SA-colabb sen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 17 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 *Väntar tålmodigt* Du är inte sugen på att hålla i ett SA-colabb sen? Chilli hade planer på det, men han verkar ha tagit självmord. Skulle nog bli mycket större med en SA-film eftersom antalet SAstuntare är betydligt större än VCstuntare här på gtasajten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Hur går det med filmen, pojkar? Btw, ska prova installera San Andreas imorgon. Hoppas att det funkar, annars biter jag i tangentbordet och kastar ut datorn genom fönstret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Jag gissar på att den är 0-50% klar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 (redigerad) Ostis version är jag ganska säker på att den ligger mellan 0-0% =) Nu är han iväg på lite semester också så förvänta er inga framsteg Redigerad 18 februari, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Swift Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 (redigerad) Kan man kanske få vara med även ifall man kanske aldrig någonsin har lyckats göra något lyckat stunt som har vart planerat? Jag menar, jag kan ju alltid läsa guiderna om bumps osv så kanske jag kan få till någonting? EDIT: Jag har inte läst, sry, ni var redan klara med bidragen, men då får jag säga lycka till! och hoppas det blir en bra film.. Redigerad 18 februari, 2007 av Swift Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 18 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 (redigerad) Kan man kanske få vara med även ifall man kanske aldrig någonsin har lyckats göra något lyckat stunt som har vart planerat? Jag menar, jag kan ju alltid läsa guiderna om bumps osv så kanske jag kan få till någonting? EDIT: Jag har inte läst, sry, ni var redan klara med bidragen, men då får jag säga lycka till! och hoppas det blir en bra film.. Ja, det är lite sent nu. Men om det blir en nästa så är du välkommen. Redigerad 18 februari, 2007 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 Kommer det bli någon Ostits version av denna communityvideo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 Kommer det bli någon Ostits version av denna communityvideo? Han har annat att göra men det kommer en, säger han i alla fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 Han har annat att göra men det kommer en, säger han i alla fall Japp, han sa til mig på Msn att han hade lovat en Comunity vid, och då skulle det bli en med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 Jag försöker stå vid mina ord, och med det menar jag att jag SKA ta tag i dethär igen, men behöver bara lite mer tid att röja undan mitt skrivbord, om ni förstår vad jag menar. Dessutom gjorde Mr.Magic ett fint jobb, och han ska ha mycket beröm för det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 Sorry att jag bumpar upp topicen, men tänkte iaf bara säga att mitt project började nu... Så nu håller jag iaf officiellt på med detta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts