Mr.Magic Skrivet 1 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Skulle vara tacksam om ni skickar era skins/modeller till mig. Så att jag kan börja lite med introt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 (redigerad) Qouad(blir automatiskt alla stuntares personliga slyna, om han inte deltar ) woot? -------------------- Du kan ta bort det där med att en font behövs, namnen kommer vara med på annat vis. Edit: Ska försöka slänga ihop minst ett till det här, sjukt bra line-up för att vara en GTASajten film vi pratar om, dett vill jag inte missa. Redigerad 2 januari, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Qouad, kom ihåg att det är 2 versioner, om Mr.Magic vill ha fonterna, så ska de sända sina fonter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 (redigerad) Qouad, kom ihåg att det är 2 versioner, om Mr.Magic vill ha fonterna, så ska de sända sina fonter. Tänkte inte på det. *drar sig tillbaka under den sten han kom ifrån* Fick för mig att ni delat upp det när Herr.Magi sa att han skulle göra intro Edit: bleh så jag skriver. Redigerad 2 januari, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WH_ralleee Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Ska skicka font/skin/bike skin till dig Mr.Magic, men kan jag skicka in stunts redan nu? Så jag har det klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 2 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Aja skit i fonts ändå. @Ralleee: Ja, ni kan skicka in replays när ni vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Jag har också anmält mig via MSN, men räkna inte med några egentliga "stunts", det är mer "tillfälligheter som blev tuffa och/eller roliga". Så, om jag nu blir med i filmen är det inte några egentliga hopp jag gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 4 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Jag har också anmält mig via MSN, men räkna inte med några egentliga "stunts", det är mer "tillfälligheter som blev tuffa och/eller roliga". Så, om jag nu blir med i filmen är det inte några egentliga hopp jag gör. Det blir bra ska du se. Tyvärr måste jag meddela att vi har satt det sista inlämningsdatum till den första februari. Och att Godfather har dragit sig ur p.g.a datorstrul. Struuhhli_data Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 (redigerad) Vem ska jag ska jag skicka repsen till? Har inte hängt med så mycket tidigare Redigerad 4 januari, 2007 av C_J Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 4 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Vem ska jag ska jag skicka repsen till? Har inte hängt med så mycket tidigare Antingen PM:ar du mig/östis eller så skickar du via MSN "dorian92@gmail.com". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 (redigerad) Vem ska jag ska jag skicka repsen till? Har inte hängt med så mycket tidigare Redegeringen sker på så sätt att du "rar:ar" eller "zip:ar" dina replays, skin(s), modifierade fordon (om ni har något) och skickar rar/zip-filen i ett PM till mig eller Östis, alternativt lägg till min MSN(dorian92@gmail.com). Sedan klipper vi och klistrar tills det ser bra ut. Testat att läsa? Edit: Mr.Magic trollar naturligtvis fram en post snabbare än mig. Redigerad 4 januari, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 (redigerad) Testat att läsa? Det var just det jag inte hade gjort ska tänka på det till nästa gång Edit: Mr.Magic trollar naturligtvis fram en post snabbare än mig. Haha Redigerad 4 januari, 2007 av C_J Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 4 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 (redigerad) Edit: Mr.Magic trollar naturligtvis fram en post snabbare än mig. That's why they call me magic, baby. Edit: As bra video för fan. MR.Magic ägde i början med cykeln. Jag tyckte alla va bra på videon. Hur gjorde ni den där TV effekten?... typ en gammal tv effekt... eller nåt? använde Sony Vegas 6.0? Och sen i början... hur kunde du göra så att det såg ut som en film?... du vet när det kom sån där text "im back... shit..shit...osv." 10/10 !!! Redigerad 6 januari, 2007 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Are we/you/them making some progress? Om nu alla som säger att de ska vara med i filmen komemr att vara det, så kommer det med största sannolikhet bli riktigt, riktigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Are we/you/them making some progress? Om nu alla som säger att de ska vara med i filmen komemr att vara det, så kommer det med största sannolikhet bli riktigt, riktigt bra. Den...den...den...den...den...den...den ... blir nog ganska bra ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 19 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 (redigerad) X xxx Redigerad 25 januari, 2007 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Och nej, jag har inget att göra med att hans dator pajjade... Näe men hoppas du får det fixat, ni som ska skicka in, skicka in via mig istället så får vi nog gjort denhär videon också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Och nej, jag har inget att göra med att hans dator pajjade... Näe men hoppas du får det fixat, ni som ska skicka in, skicka in via mig istället så får vi nog gjort denhär videon också Skickar senare idag, påminn mig gärna via msn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Wihoo! Jag har löst mitt datorproblem. ---- Nu måste jag skynda mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Hur går det för er? Blir det nåt bra av det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts