Mathias Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Kan vi inte tvinga dom där snyltarna att ha en GTAsajten.com userbar på GTAS, om dom ska vara med i filmen? Det tycker jag absolut, 2007 ut ska den va där...annars bussar vi stellhell på de...och det vill de inte ens drömma om vad det kan innebära. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WH_ralleee Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 No please. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Tja, jag ser ingen orsak varför de INTE skulle bära en sån... Har hittat en möjlig låt till filmen, men jag söker ännu. Fortsätt stunta bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Hur ser ni på "gamla" stunts i den här filmen? Är det okej att skicka stunts, fast man vet att andra gjort stuntet i en annan film? I många filmer väljer man att bara ha nya stunts, men jag undrar hur ni ser på det. Jag och någon till skickar gärna gamla stunts, om det är okej. Självklart är dom inte dåliga, tvärtom, men "gamla". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Och.. När ska ni små Wasteland Heros-pojkar släpa hit Taclite och Eddeman? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Incognito Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Haha det er opp til Taclite og Eddeman Taclite har gitt seg igjen tho... han skal satse på gitarspilling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Tja, om vi skulle säga nej till gamla stunts så vore dethär ju ganska meningslöst, jag menar vi kan ju inte fordra att alla ska sända nya stunts när vi ändå inte är en stunting community överlag. Så ser jag på saken iaf, jag vill bara att vi ska försöka vårt bästa att få något fint gjort som skulle få communityn ännu tajttare, om ni förstår vad jag menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Och det skulle ändå inte kännas som en community video om alla stunts var nya och absolut pwnage. Själva poängen är ju att man ska visa vad vi medlemmar på forumet kan göra. (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Incognito, föredrar du Daffy eller Incognito? ...Måste veta till ramen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 30 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Incognito, föredrar du Daffy eller Incognito? ...Måste veta till ramen Han sa daffy. :] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Sätter mina pengar på att ralleee inte will ha WH_ framför också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Tjena. Jag är ny på det här forumet, brukar vara och hänga på gtastunting.com iaf. Jag har varit med i några videos och är väldigt bra faktiskt (fråga Tackleberry och Östis), och jag är med i WH (Wasteland Heroes). Jag ska göra några stunt för den här com videon och försöka så bra jag kan. Hejhej. En sak bara, på det här forumet får man bara ha 200 px höga signaturer. (Tack och lov) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Hejhej. En sak bara, på det här forumet får man bara ha 200 px höga signaturer. (Tack och lov) Hejhej. En sak bara, på det här forumet får man använda PM...posthunter -------------- Bestämmer vi namnet tillsammans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Bara jag som har en liten crazy idea om att vi ska försöka få med Hultan i filmen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 30 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Bara jag som har en liten crazy idea om att vi ska försöka få med Hultan i filmen? Han har inte ens tid med sajten/forumet så jag tror inte han har tid med stunting heller. @Qouad: Komma med förslag får ni gärna göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Bara jag som har en liten crazy idea om att vi ska försöka få med Hultan i filmen? Får du det ska jag gå på lina naken Kan du få med honom skulle det va ball men njaevars, lycka till säger jag bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Bara jag som har en liten crazy idea om att vi ska försöka få med Hultan i filmen? "Does that make me craaazy, does that make me craaaazy, does that make me craaazy, prooopblyyy..." Måste älska den låten, men som sagt, vore cool, men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 "Does that make me craaazy, does that make me craaaazy, does that make me craaazy, prooopblyyy..." Måste älska den låten, men som sagt, vore cool, men... Fick våran älsklingsfinne Karaoke i julklapp? Keep on doin that! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eddeman Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 Och.. När ska ni små Wasteland Heros-pojkar släpa hit Taclite och Eddeman? Mjo något skulle jag nog kunna fixa iaf, brukade hänga här för några år sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 Mjo något skulle jag nog kunna fixa iaf, brukade hänga här för några år sen Du är ju iaf en äkta GTAsajtare, självklart ska du va med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts