Mr.Magic Skrivet 27 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 (redigerad) Japp, jag är tillbaka och glad att vi har börjat. Jag skulle också kunna tänka mig att redigera denhär videon, jag gjorde ju första och, den kanske inte var så bra som alla kan ha hoppats. Om ni inte vill att jag ska göra det, så förstår jag ju. Ni har väl sett mina filmer nu som då när Qouad har laddat upp, så jag har nog lärt mig en del i Vegas på sistone. Det första vi borde göra då är ju att bestämma redigerarn, och sedan får vi se hur det fortsätter. Jo jag vet att du är kapabel till bra saker, och du var det då också. Chronicles var bara slarvigt gjord. Skulle gärna redigera hela om jag fick men vad sägs om att kompromissa så att jag tar Intro och du tar "main"? Edit: Eller så gör vi som Omega/Alpha, två redegeringar. Redigerad 27 december, 2006 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Dom som är aktiva på GTAS vet att du är jävligt skillad på det här. ---Kör hårt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Dom som är aktiva på GTAS vet att du är jävligt skillad på det här. ---Kör hårt! Ja det gör vi (om du pratar om titties). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Ja det gör vi (om du pratar om titties). Självklart pratar jag om Os(.)Y(.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 (redigerad) Tja, jag gillar egentligen inte att göra intron, men tycker inte heller om dessa kompromissar med att en gör intro osv. Antingen väljer vi 1 eller sen gör vi 2, Alpha/Omega som det brukar kallas. Vad tycker ni andra om demhär förslagen? EDIT: Detta med introt osv, om du har en ide och så vidare, så dela med dig så kanske vi ändå kan komma överens om något. Redigerad 27 december, 2006 av Östis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Gärna två versioner Tycker inte man ska dela upp det då de flesta har sin egen stil och man vill ju gärna se någon typ av "tema". eller att det är en hel film och allt är genomtänkt och välgjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Vad beträffar Cabstunts så tycker jag att man får bestämma själv. Det finns många som upskattar Cabstunts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Vad beträffar Cabstunts så tycker jag att man får bestämma själv. Det finns många som upskattar Cabstunts. Självklart är alla stunts tillåtna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Incognito Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Kan sikkert sende et stunt eller to om dere er intereserte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Kan sikkert sende et stunt eller to om dere er intereserte Du får skicka hur många stunts du vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 28 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 (redigerad) Kan sikkert sende et stunt eller to om dere er intereserte Det går bra för mig. Det är en community vid men whaeva? Redigerad 28 december, 2006 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Sure, bring it on BTW, ny regel när ni sänder stunts, sänd till mig via PM, och sedan kollar jag igenom dem. Inte för att det är bråttom, tänkte bara säga till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 28 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Sure, bring it on BTW, ny regel när ni sänder stunts, sänd till mig via PM, och sedan kollar jag igenom dem. Inte för att det är bråttom, tänkte bara säga till Skickili-skick, så han kan checka av ungefär hur långt vi har kommit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Oj då. Jag var inte lika dålig som jag trodde. Fick ihop 5 stunts idag och 2 stycken som säkert passar i outrot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Jag är med, om jag får in lite fina stunts vill säga (och om jag får ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 29 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 (och om jag får ) Självklart, alla är välkommna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Självklart, alla är välkommna. Man får tacka och buga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WH_ralleee Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 (redigerad) Tjena. Jag är ny på det här forumet, brukar vara och hänga på gtastunting.com iaf. Jag har varit med i några videos och är väldigt bra faktiskt (fråga Tackleberry och Östis), och jag är med i WH (Wasteland Heroes). Jag ska göra några stunt för den här com videon och försöka så bra jag kan. Redigerad 30 december, 2006 av WH_ralleee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 (redigerad) Tjena. Jag är ny på det här forumet, brukar vara och hänga på gtastunting.com iaf. Jag har varit med i några videos och är väldigt bra faktiskt (fråga Tackleberry och Östis), och jag är med i WH (Wasteland Heroes). Jag ska göra några stunt för den här com videon och försöka så bra jag kan. Är du svensk? (*kollar gtas profil* ...ja se på fan) Hade jag inte en aning om, välkommen hit Daffy är ju inte speciellt aktiv och han får va med så jag kan inte se varför du inte skulle få det. En fördel om du tänkt stanna dock Redigerad 30 december, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Är du svensk? (*kollar gtas profil* ...ja se på fan) Hade jag inte en aning om, välkommen hit Daffy är ju inte speciellt aktiv och han får va med så jag kan inte se varför du inte skulle få det. En fördel om du tänkt stanna dock Kan vi inte tvinga dom där snyltarna att ha en GTAsajten.com userbar på GTAS, om dom ska vara med i filmen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts