Mr.Magic Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 (redigerad) Hej forumit! Vi har nu tillsammans på gtasajten slutfört tre SA stuntfilmer och de har alla blivit relativt bra. Därför har jag nu tänkt att starta ett fjärde projekt där vi stuntar i Vice City för omväxlingens skull. Redigeringen kommer att skötas av mig och/eller Östis. Redegeringen sker på så sätt att du "rar:ar" eller "zip:ar" dina replays, skin(s), modifierade fordon (om ni har något) och skickar rar/zip-filen i ett PM till mig eller Östis, alternativt lägg till min MSN(dorian92@gmail.com). Sedan klipper vi och klistrar tills det ser bra ut. Så alla som hakar på att göra det här skriv i tråden. ---Liberty City modden för VC är självklart tillåten.--- ---Även om ni inte är (VC)stuntare utan bara har några "one-time-wonder-clips" så kan ni skicka in.--- Deltagare: C_J Daffy(Incognito) Godfather Henkibojj Lajnux Mr.Magic Qouad Ralleee(WH_ralleee) Tackleberry Theonly one(antepanteboy) XaeRoN(XaeRo) Östis Chilli_13(?) Eddeman(?) GTA NÖRDEN Martin-123 N00dles Grön=skickat Inskickningen av stunts är nu stängd. Redigerad 26 februari, 2007 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 (redigerad) Jag lovar inget men jag ska nog försöka ...om inte annat kommer jag hjälpa Östis med lite Photoshoppande om han redigerar. Redigerad 24 december, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Andreas skriver upp sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Jag kan vara med om jag får Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 25 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Jag kan vara med om jag får Vi behöver alla som kan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Självklart! Och LC-modden är givetvis tillåten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 25 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 (redigerad) Självklart! Och LC-modden är givetvis tillåten? Ja ofc, passar på att lägga till det i första posten. Har inte satt någon deadline än men ska vi säga mellan 10:e och 15:e? Go go stunta tills era fingrar brinner! Även om ni inte är stuntare utan bara har några "one-time-clips" så kan ni skicka in. Förslag till stunt för någon som har slut på fantasin. Är inte hundra på att det går att utföra men prova att göra en BSM på bänken och skita i stolpen annars. http://img187.imageshack.us/img187/6638/hmmtv4.jpg Redigerad 25 december, 2006 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Hade gärnat varit med, men är för kass för VC, när man väl får till något snyggt går det åt helvet för att man ramlar av... fast jag skulle ju kunna flrsöka göra nått stunt i alla fall, om jag får ofc? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 (redigerad) Jag har också några tips på lager:) Båda är Cab eller taxi utmaningar. Mmm....Har 1 VC tips (Ganska lätt) Och ett LC (Väldigt svårt) Now sätt dom . Redigerad 25 december, 2006 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 (redigerad) Jag är ju sådär på VC stunts men jag är gärna på! Redigerad 25 december, 2006 av C_J Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Jag kan också tänka mig att skicka några stunts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 26 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Jag kan också tänka mig att skicka några stunts. Trevligt. Någon som kan få tag på Östis och få honom att posta också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Trevligt. Någon som kan få tag på Östis och få honom att posta också? Han är inte hemma...minns inte vart eller hur länge men han sa att han skulle bort ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Usch, Jag måste verkligen träna på VC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 26 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 (redigerad) Usch, Jag måste verkligen träna på VC. Hehe, känn dig inte stressad. Bättre att projektet tar lång tid och blir redigt bra än att vi gör en halvtaskig toarulle. "Flexibel Deadline". Edit: Något förslag på namn för videon? Redigerad 26 december, 2006 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Det är snarare sådär att jag knappt kan bumpa i VC längre. xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 26 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Det är snarare sådär att jag knappt kan bumpa i VC längre. xD Mjo, det är svårt om man jämför med SA. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 (redigerad) Blir bara några få från mig, men jag är iaf på Måste bara levla min gubbe till 57 så ska jag börja med en endaste gång Redigerad 27 december, 2006 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Jag hoppas att det inte blir några cab stunts, för dom är så oerhört tråkiga att kolla på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Japp, jag är tillbaka och glad att vi har börjat. Jag skulle också kunna tänka mig att redigera denhär videon, jag gjorde ju första och, den kanske inte var så bra som alla kan ha hoppats. Om ni inte vill att jag ska göra det, så förstår jag ju. Ni har väl sett mina filmer nu som då när Qouad har laddat upp, så jag har nog lärt mig en del i Vegas på sistone. Det första vi borde göra då är ju att bestämma redigerarn, och sedan får vi se hur det fortsätter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts