Concorde88 Skrivet 30 juli, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2002 Jag har bara läst om det och där stog det Shotgun... och nån annanstans stog det vilket vapen man vill... Testa att göra grejerna innan du säger vad som gäller. Andrahandsinfo blir lätt tredjehandsinfo och vips så är rena feltolkningar dagens nya sanning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2002 Testa att göra grejerna innan du säger vad som gäller. Andrahandsinfo blir lätt tredjehandsinfo och vips så är rena feltolkningar dagens nya sanning. You have så rätt så rätt!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 31 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2002 You have så rätt så rätt!!!! Jag kunde ju inte ens klara Turismo på den tiden... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2002 Jag kunde ju inte ens klara Turismo på den tiden... Hihi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 27 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2002 Efter att jag kört tidningarna till affären gick det förbi två skumma gubbar med svarta glasögon och dokumentmappar under armarna, hur hänger det ihop med porrtidningarna?? Sen undrar jag vad man kan göra med tidningarna man får utanför sitt hideout efter uppdraget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pampersius Skrivet 3 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2002 Om du slår en trippelsaltomotal över dem med en importerad DeLorean, så får du kan du komma in i XXXMagazines och köpa ännu fler! Jag lovar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 3 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2002 Om du slår en trippelsaltomotal över dem med en importerad DeLorean, så får du kan du komma in i XXXMagazines och köpa ännu fler! Jag lovar! importerade Delorean??? Om man köper fler tidningar vad gör man med dom sen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Concorde88 Skrivet 3 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2002 importerade Delorean??? Om man köper fler tidningar vad gör man med dom sen??? Men snälla, snälla nån... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 3 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2002 Men snälla, snälla nån... Ja dom går inte att läsa direkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts