Concorde88 Skrivet 1 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2002 Jag har för mig att jag sett ämnet förut, men kan inte hitta det. Är det någon som har några käcka tips för hur man ska hinna med uppdraget man får av El Burro att plocka upp hans dirty magazines? Jag hinner inte! Jag har hunnit in en bit i hamnområdet och trott att jag varit framme, men nej, det ska tydligen köras en bit till... Har försökt olika tider på dygnet men nej, det är alltid lika många idioter ute och kör med sina blockerande bilar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pampers Skrivet 1 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2002 Du behöver inte plocka alla tidningar. Missade tre och klarade det. Uppdraget tar slut i hamnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Concorde88 Skrivet 1 juli, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2002 Nu har jag i alla fall äntligen klarat det. Satan vilket skituppdrag! Tur att det inte finns några andra som är lika jävliga. Jag tror jag hann till Import/Export garaget elva gånger... Inte helt nöjd. Är det bara jag som haft problem? Jag ska ALDRIG köra en van igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Undertaker Skrivet 2 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2002 Vart får man det uppdraget?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIABLO Skrivet 2 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2002 Hos ELL BURRO ETT TELEFON SAMTAL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Macke92 Skrivet 2 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2002 MÅSTE man klara alla El Burros updrag för att klara 1 ön?? Det där me tidningarna é skit jobbigt har bara kört en gång men de va så jävla tråkigt ja tänker inte prova igen!!! lr jo om ja måste för att klara 1 ön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Concorde88 Skrivet 2 juli, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2002 Nej, du kommer vidare till Staunton även om du struntar i telefonuppdragen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIABLO Skrivet 2 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2002 JA JAG KLARADE HELA SPELET UTAN ETT ENDA TELEFON UPPDRAG MEN NU HAR JAG GJORT ALLA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 2 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2002 JA JAG KLARADE HELA SPELET UTAN ETT ENDA TELEFON UPPDRAG MEN NU HAR JAG GJORT ALLA Har du gjort dem uppdragen i dem telefonerna som inte alltid ringer? Typ det vid Joeys garage... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIABLO Skrivet 3 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2002 ja vid bitch`N dog food!! när man ska krossa bilen från bank snubben! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
croolie Skrivet 8 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2002 Vem är inte tokig på det uppdraget!?! Jag har försökt och försökt men dom spränger alltid min bil när jag kommer till china town blir så förbannat less!!! Det går jun inte att klara nu när man har kommit så långt i spelet... Alla hatar mig juh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 12 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2002 Efter det uppdraget ska man göra typ samma sak fast man ska hämta upp 2st tjuvar och så slaktar han i bitch`N dog food dom så ska man spraya om bilen sen nästa uppdrag ska man hämta hans fru så dödar han henne hör man splash så ska man dumpa bilen i havet sen inga mer uppdrag....... skulle gärna vilja komma in till han i dog food! så ska han få smacka på M16 han kan inte splasha mig.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Concorde88 Skrivet 12 juli, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2002 Plocka tidningar får man av El Burro vid telefonen i H.Heigts. De uppdrag du snackar om får man vid det andra telefonen. Jag har för mig att efter ´plocka tidningar´ så är man färdig med El Burro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Concorde88 Skrivet 12 juli, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2002 ...nästa uppdrag ska man hämta hans fru så dödar han henne hör man splash så ska man dumpa bilen i havet sen inga mer uppdrag Jodå, det finns fler uppdrag i den telefonen. Du ska hämta en karl som när han kommer fram till dogfooden sänker uppdragsgivaren med ett par välriktade skott. Efter det kommer det inte några fler uppdrag ur den telefonen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 12 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2002 Nej, för Marty, Han som ger dig uppdragen, är DÖDENS!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 13 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2002 HAHA BRA!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 30 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2002 Plocka tidningar får man av El Burro vid telefonen i H.Heigts. De uppdrag du snackar om får man vid det andra telefonen. Jag har för mig att efter ´plocka tidningar´ så är man färdig med El Burro. Det finns ett uppdrag till hos El Burro, "Trial By Fire". Det är som en Rampage, och man ska slakta 25 Triads på 2 minuter. Jag tror att man får använda vilket vapen man vill, annars är det Shotgun som gäller. SEN är man färdig med El Burro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2002 Japp så e de!! <_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Concorde88 Skrivet 30 juli, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2002 Hmm... nu ska vi se. Får gräva lite i minnet och om jag inte hittar helt fel där inne i hjärnan så får man inte alls använda vilket vapen man vill. Eldkastare är det som gäller. Inte shotgun och inget annat heller. Bara eldkastare. ...trial by FIRE... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 30 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2002 Hmm... nu ska vi se. Får gräva lite i minnet och om jag inte hittar helt fel där inne i hjärnan så får man inte alls använda vilket vapen man vill. Eldkastare är det som gäller. Inte shotgun och inget annat heller. Bara eldkastare. ...trial by FIRE... Jag har bara läst om det och där stog det Shotgun... och nån annanstans stog det vilket vapen man vill... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts