P-C Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 (redigerad) 11:00 Vaknar.. äter lite pepparkakor och julmust för att sen bli ivägtvingad ut på promenad med familjen. 12:30 Kommer in, chillar lite framför datorn och TVn. 14:00 Vi äter kalkon och massa annan mat. Jag kan knappt gå efteråt. 15:00 Kalle Anka och co samt pappa snarkar. 17:00 Morföräldrar kommer, yiha. Får 1500:- av mormor under bordet. 18:30 Carl Bertil Johnson. 19:00 Julklapparna öppnas. Jag får lite krimskrams. 20:00 Vi äter skinka och köttbullar. Hatar att äta med släkten. 21:20 Jag ringer min flickvän som säger att hon 'strax' ska ringa tillbaka. 23:50 Hon ringer, och är sur över att jag ringde så sent. 4:00 Vi snackar i en oändlighet och säger till slut godnatt till varandra och jag slocknar direkt. Juldagen: 10:00 Vaknar och har fethuvudvärk. Mys. Ska träffa flickan senare på dan för jag ska på bio med familjen. Detta blir hon naturligtvis sur över eftersom hon hade sett fram emot att träffa min så mycket. 11:20 Bion börjar. James Bond.. tråååkigt. 14:10 Kommer ut från biografen. Ringer henne, hon tittar på TV och säger att hon bara ska fixa sig så åker hon. 16:00 Hon ringer och säger att hon slutat se på TV och ska stiga upp ur sängen och duscha, klä på sig och sminka sig. Jag blir skitpissed eftersom hon nu sagt att hon hade sett fram emot att spendera hela dan med mig och blir sur över att det blir två timmar mindre pga biobesök. 16:55 Hon loggar in på msn och svarar inte när jag skriver.. jag känner mig fett arg/ledsen för att jag VET att hon bara gör det för att bevisa en poäng och jävlas. Redigerad 25 december, 2006 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 16:55 Hon loggar in på msn och svarar inte när jag skriver.. jag känner mig fett arg/ledsen för att jag VET att hon bara gör det för att bevisa en poäng och jävlas. Naaw kom till nightgibbet så kan jag trösta dig min julafton var bara skoj (ninja smileysen är där för att min julafton brukar inte vara "skoj" ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Naaw kom till nightgibbet så kan jag trösta dig min julafton var bara skoj (ninja smileysen är där för att min julafton brukar inte vara "skoj" ) Blir nog inget med det. Hon kommer in till stan så får jag hitta på nåt med henne. Hoppas hon inte slår mig bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Blir nog inget med det. Hon kommer in till stan så får jag hitta på nåt med henne. Hoppas hon inte slår mig bara. Haha okok Aaa akta dig bara. Kvinnor har börja bli farliga nu för tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Vaknade vid nio av att mamma satte igång Bing Crosby - White Christmas på nedervåningen. (Tradition att vakan på det sättet) Fast om sanningen ska fram så vaknade jag inte förrens mina syrror kom och slet i mig. Sen åt vi skinkmacka och gröt. Min äldsta syrra var tvungen att jobba, så hon åkte vid 11-tiden. Resten av familjen kollade på tv och umgicks, typ.. hela dagen. Sen vid halv sju kom min syrra hem från jobbet och då kom julmaten fram. Efter det så kollade vi på "Svensson Svensson". Efter det blev det julklappar. Om ni undrar vad jag fick så får ni kolla in julklappstråden där jag skrev alldeles nyss. Sen satt jag och syrran och kollade på Vänner hela natten. Jag har i princip aldrig sett det förr. Fy sjutton vad jag älskar det nu. Idag har jag varit hos mormor och morfar och träffat släkten och tjockat ner mig med julmat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 (redigerad) Till er som undrar över de 50 000 kronorna som jag fått: Det är sant. Mamma och pappa fick till och med 1 miljon. Jag kan fotografera checkarna om ni vill. Han har alltid sagt att han vill de oss pengar innan han dör. Det blir roligare att få vara med när man ger bort det, säger han. Redigerad 25 december, 2006 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Till er som undrar över de 50 000 kronorna som jag fått: Det är sant. Mamma och pappa fick till och med 1 miljon. Jag kan fotografera checkarna om ni vill. Han har alltid sagt att han vill de oss pengar innan han dör. Det blir roligare att få vara med när man ger bort det, säger han. Ja...50.000 det är inte illa Får man fråga vad du ska köpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Till er som undrar över de 50 000 kronorna som jag fått: Det är sant. Mamma och pappa fick till och med 1 miljon. Jag kan fotografera checkarna om ni vill. Han har alltid sagt att han vill de oss pengar innan han dör. Det blir roligare att få vara med när man ger bort det, säger han. Okej, fin tanke av han ni fick pengarna av. Funderat på vad du ska göra med pengarna? Stoppa undan en del på banken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Okej, fin tanke av han ni fick pengarna av. Funderat på vad du ska göra med pengarna? Stoppa undan en del på banken? Jag ska köpa en ny mobil på onsdag och sen blir det en PS3 i mars. Resten sparar jag till körkort och bil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Jag ska köpa en ny mobil på onsdag och sen blir det en PS3 i mars. Resten sparar jag till körkort och bil. Okej, låter väldigt klokt! Vad blir det för mobil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Okej, låter väldigt klokt! Vad blir det för mobil? Sony Ericsson w850i tror jag. Funderar på k800i också men det lutar åt w850i. Go'natt forumet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 AAAAAAAAAAAAARGH!! Fyfan vad jag mår dåligt nu... fyfan. Dani (flickvännen) kommer klockan sju och vi drar vidare för att träffa en god vän. Vi ringer en annan god vän för att ha nånstans att vara. Vi köper två flaskor vodka för senare bruk och beger oss till kompisen. Väl där så drar Dani tre halvt fulla colaglas med ren vodka. Jag drar i mig sju shots ungefär. Vi blir utsjasade och hamnar på gatan efter att Dani hade ramlat in i en tidningshög med ett glas läsk i handen och spytt utanför toaletten. Vidrigt. Vi drar till Odenplan för att käka på Burger King. Jag är ganska nykter men det är verkligen inte dom. Vi är nu fyra pers som vi kallar Mackan, André, Agge (jag) och Dani. Jag ställer mig i kön på BK och hon håller om mig bakifrån och kysser mig i nacken. Mackan säger att han inte är hungrig och andré instämmer. Då släpper Dani och säger "Visst, då drar vi då." varav alla tre går ut och lämnar mig i kön. De kommer inte tillbaka. Jag blir skitpissed och går ut.. ser dom långt långt borta och skriker att dom ska DRA ÅT HELVETE! och Dani kommer tillbaka och håller om mig och menar att de inte alls tänkte lämna mig. Jag säger att jag vet att de helt enkelt glömde/sket i mig och då blir hon arg och säger "Visst, ha det så då!" och går argt ut. Ni trodde att kvinnor var svåra att förstå? Då ska ni träffa en kvinna på fyllan.. Till slut kommer de tillbaka och roar sig med att äta min pomfrits för att sen spotta ut dom över bordet och skriker "ÖH! PLOCKA UPP HÄR!" till städaren. Jag blir skitarg över deras jävla beteende. Till slut (00:30) drar vi för att träffa några tjejkompisar för att chilla hemma hos dom. Vi sätter oss på en buss och först då säger hon "Nejmen jag vet inte om ni kan komma för min mamma svarar inte." .. Jaha. Vi åker och åker och åker när vi till slut kommer till Kalsvik som ligger 40 KILOMETER UTANFÖR STOCKHOLM!.. DÅ säger hon att det inte går och att vi får dra hem. Vi väntar och väntar och väntar på bussen men den kommer aldrig men till slut så kommer det en buss. YES! Äntligen hemmåt för lite fyllesex med dani. Dock så kör den bara förbi oss. Vi blir alla så jävla arga och då kommer en polisbil och frågar om vi sett en inbrottstjuv. Nej, det hade vi inte. Snutbilen åker vidare men då ser vi en ung kille med nåt under armen springa utav bara helvete ifrån polisbilen. Min polare kastar av sig jackan och springer efter honom. Han lyckas till slut ta fast honom och snubben tas in av en civilare. Hjältemodigt! Ingen buss.. nehe, vi tar väl taxi. 600:- för att åka till slussen? Har vi något val? I taxin så snackar min polare tyska med chaffisen och Andre roar sig med att berätta gamla ordspråk som inte betyder nåt. Jag är så jävla pissed. Min bästa vän har hållit om Dani hela kvällen för att "ta hand om henne" i hennes fulla tillstånd. Jag vet att han dras till henne så jag är så jävla sur över att de under hela bussresan dit och taxiresan tillbaka sitter jättenära varandra kind i kind. Det som stör mig mest är att han har sin andra hand på insidan av hennes lår. Svartsjukan är total. Väl vid slussen så upptäcker jag att plånboken är borta. Jag får panik då jag har 3500+ i den och skriker rakt ut. "Ta det lugnt!" skriker hon åt mig och då får jag damp. TA DET LUGNT? SKA JAG TA DET LUGNT? SKA DU FAN SÄGA ÅT MIG VAD JAG SKA GÖRA NU? skriker jag i ansiktet på henne och hon kastar sig gråtande i min bästa kompis famn. Jag känner mig som skit och går hem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 AAAAAAAAAAAAARGH!! Fyfan vad jag mår dåligt nu... fyfan. Dani (flickvännen) kommer klockan sju och vi drar vidare för att träffa en god vän. Vi ringer en annan god vän för att ha nånstans att vara. Vi köper två flaskor vodka för senare bruk och beger oss till kompisen. Väl där så drar Dani tre halvt fulla colaglas med ren vodka. Jag drar i mig sju shots ungefär. Vi blir utsjasade och hamnar på gatan efter att Dani hade ramlat in i en tidningshög med ett glas läsk i handen och spytt utanför toaletten. Vidrigt. Vi drar till Odenplan för att käka på Burger King. Jag är ganska nykter men det är verkligen inte dom. Vi är nu fyra pers som vi kallar Mackan, André, Agge (jag) och Dani. Jag ställer mig i kön på BK och hon håller om mig bakifrån och kysser mig i nacken. Mackan säger att han inte är hungrig och andré instämmer. Då släpper Dani och säger "Visst, då drar vi då." varav alla tre går ut och lämnar mig i kön. De kommer inte tillbaka. Jag blir skitpissed och går ut.. ser dom långt långt borta och skriker att dom ska DRA ÅT HELVETE! och Dani kommer tillbaka och håller om mig och menar att de inte alls tänkte lämna mig. Jag säger att jag vet att de helt enkelt glömde/sket i mig och då blir hon arg och säger "Visst, ha det så då!" och går argt ut. Ni trodde att kvinnor var svåra att förstå? Då ska ni träffa en kvinna på fyllan.. Till slut kommer de tillbaka och roar sig med att äta min pomfrits för att sen spotta ut dom över bordet och skriker "ÖH! PLOCKA UPP HÄR!" till städaren. Jag blir skitarg över deras jävla beteende. Till slut (00:30) drar vi för att träffa några tjejkompisar för att chilla hemma hos dom. Vi sätter oss på en buss och först då säger hon "Nejmen jag vet inte om ni kan komma för min mamma svarar inte." .. Jaha. Vi åker och åker och åker när vi till slut kommer till Kalsvik som ligger 40 KILOMETER UTANFÖR STOCKHOLM!.. DÅ säger hon att det inte går och att vi får dra hem. Vi väntar och väntar och väntar på bussen men den kommer aldrig men till slut så kommer det en buss. YES! Äntligen hemmåt för lite fyllesex med dani. Dock så kör den bara förbi oss. Vi blir alla så jävla arga och då kommer en polisbil och frågar om vi sett en inbrottstjuv. Nej, det hade vi inte. Snutbilen åker vidare men då ser vi en ung kille med nåt under armen springa utav bara helvete ifrån polisbilen. Min polare kastar av sig jackan och springer efter honom. Han lyckas till slut ta fast honom och snubben tas in av en civilare. Hjältemodigt! Ingen buss.. nehe, vi tar väl taxi. 600:- för att åka till slussen? Har vi något val? I taxin så snackar min polare tyska med chaffisen och Andre roar sig med att berätta gamla ordspråk som inte betyder nåt. Jag är så jävla pissed. Min bästa vän har hållit om Dani hela kvällen för att "ta hand om henne" i hennes fulla tillstånd. Jag vet att han dras till henne så jag är så jävla sur över att de under hela bussresan dit och taxiresan tillbaka sitter jättenära varandra kind i kind. Det som stör mig mest är att han har sin andra hand på insidan av hennes lår. Svartsjukan är total. Väl vid slussen så upptäcker jag att plånboken är borta. Jag får panik då jag har 3500+ i den och skriker rakt ut. "Ta det lugnt!" skriker hon åt mig och då får jag damp. TA DET LUGNT? SKA JAG TA DET LUGNT? SKA DU FAN SÄGA ÅT MIG VAD JAG SKA GÖRA NU? skriker jag i ansiktet på henne och hon kastar sig gråtande i min bästa kompis famn. Jag känner mig som skit och går hem. Är det så ni firar jul i Stockholm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Min julafton har varigt så jääävla bra! orkar inte rabbla upp allt men allt har varigt så lungt å prefekt....underbart mohahaha The best x-mas ever!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 AAAAAAAAAAAAARGH!! Fyfan vad jag mår dåligt nu... fyfan. Dani (flickvännen) kommer klockan sju och vi drar vidare för att träffa en god vän. Vi ringer en annan god vän för att ha nånstans att vara. Vi köper två flaskor vodka för senare bruk och beger oss till kompisen. Väl där så drar Dani tre halvt fulla colaglas med ren vodka. Jag drar i mig sju shots ungefär. Vi blir utsjasade och hamnar på gatan efter att Dani hade ramlat in i en tidningshög med ett glas läsk i handen och spytt utanför toaletten. Vidrigt. Vi drar till Odenplan för att käka på Burger King. Jag är ganska nykter men det är verkligen inte dom. Vi är nu fyra pers som vi kallar Mackan, André, Agge (jag) och Dani. Jag ställer mig i kön på BK och hon håller om mig bakifrån och kysser mig i nacken. Mackan säger att han inte är hungrig och andré instämmer. Då släpper Dani och säger "Visst, då drar vi då." varav alla tre går ut och lämnar mig i kön. De kommer inte tillbaka. Jag blir skitpissed och går ut.. ser dom långt långt borta och skriker att dom ska DRA ÅT HELVETE! och Dani kommer tillbaka och håller om mig och menar att de inte alls tänkte lämna mig. Jag säger att jag vet att de helt enkelt glömde/sket i mig och då blir hon arg och säger "Visst, ha det så då!" och går argt ut. Ni trodde att kvinnor var svåra att förstå? Då ska ni träffa en kvinna på fyllan.. Till slut kommer de tillbaka och roar sig med att äta min pomfrits för att sen spotta ut dom över bordet och skriker "ÖH! PLOCKA UPP HÄR!" till städaren. Jag blir skitarg över deras jävla beteende. Till slut (00:30) drar vi för att träffa några tjejkompisar för att chilla hemma hos dom. Vi sätter oss på en buss och först då säger hon "Nejmen jag vet inte om ni kan komma för min mamma svarar inte." .. Jaha. Vi åker och åker och åker när vi till slut kommer till Kalsvik som ligger 40 KILOMETER UTANFÖR STOCKHOLM!.. DÅ säger hon att det inte går och att vi får dra hem. Vi väntar och väntar och väntar på bussen men den kommer aldrig men till slut så kommer det en buss. YES! Äntligen hemmåt för lite fyllesex med dani. Dock så kör den bara förbi oss. Vi blir alla så jävla arga och då kommer en polisbil och frågar om vi sett en inbrottstjuv. Nej, det hade vi inte. Snutbilen åker vidare men då ser vi en ung kille med nåt under armen springa utav bara helvete ifrån polisbilen. Min polare kastar av sig jackan och springer efter honom. Han lyckas till slut ta fast honom och snubben tas in av en civilare. Hjältemodigt! Ingen buss.. nehe, vi tar väl taxi. 600:- för att åka till slussen? Har vi något val? I taxin så snackar min polare tyska med chaffisen och Andre roar sig med att berätta gamla ordspråk som inte betyder nåt. Jag är så jävla pissed. Min bästa vän har hållit om Dani hela kvällen för att "ta hand om henne" i hennes fulla tillstånd. Jag vet att han dras till henne så jag är så jävla sur över att de under hela bussresan dit och taxiresan tillbaka sitter jättenära varandra kind i kind. Det som stör mig mest är att han har sin andra hand på insidan av hennes lår. Svartsjukan är total. Väl vid slussen så upptäcker jag att plånboken är borta. Jag får panik då jag har 3500+ i den och skriker rakt ut. "Ta det lugnt!" skriker hon åt mig och då får jag damp. TA DET LUGNT? SKA JAG TA DET LUGNT? SKA DU FAN SÄGA ÅT MIG VAD JAG SKA GÖRA NU? skriker jag i ansiktet på henne och hon kastar sig gråtande i min bästa kompis famn. Jag känner mig som skit och går hem. Det vekar...som din Dani (förbannat snyggt namn ,Dani filth ) är en förbanna komplicerad brud Fick du tebax plånboken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Det vekar...som din Dani (förbannat snyggt namn ,Dani filth ) är en förbanna komplicerad brud Fick du tebax plånboken? Hon är otroligt komplicerad. Hon kan få gråtattacker mitt under sex. Hon kan bli grymt våldsam närsomhelst etc. etc. Jo, plånboken fick jag tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 (redigerad) Lördagen var 8 öl och en halv flaska 38% koskenkorva 0.77:a. Söndagen vaknar man när kalle ankas jul börjar med huvudvärk. Så går man ut och drar en north state och blir tvungen att sitta, hölls inte på benen Sen åt vi julmaten kl 17.00, där var min bror och hans brud och mum & dad. Jag dricker två starköl och huvudvärken försvinner, jag äter som en gris. kinka, italiensk sallad, gravad lax, köttbullar, jansons frestelse. Och sen 2 gröt tallrikar och får jävligt ont i magen när jag började på andra gröt tallriken så går jag ut och drar en belmont, och sen går jag in för att fortsätta äta. Då var min syster och hennes man Kenneth där och alla har börjat på glöggen. Blev glögg kvar så det räkte knappt till halva kaffemuggen, sen fyllde man på rästen med brännvin. Jag hade väldigt ont i magen och går på toaletten och försöker skita, men då märker jag att maten vill komma ut andra vägen i stället, jag svängde om hastigt och där var det, spydde som fan själv. Kändes som en lättnad att få upp all maten tillbaks Redigerad 26 december, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Hon är otroligt komplicerad. Hon kan få gråtattacker mitt under sex. Hon kan bli grymt våldsam närsomhelst etc. etc. Jo, plånboken fick jag tillbaka. Hahahahahah din lilla historia var bara föör komisk låter som du borde ha hängt med på nightgibbet iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Hon är otroligt komplicerad. Hon kan få gråtattacker mitt under sex. Det kan ju bero på både det ena och det andra. Men jag har bara hört om tjejer som gråter efter orgasm. Då är det ifall de har haft det jobbigt eller stressigt på sista tiden så släpps alla känslor lös under orgasmen och ibland blir det så kraftigt att de börjar gråta för att de blir så lättade. Men oftast vet inte tjejen och killen varför hon gråter och då brukar killen tro att han har gjort något fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Nu är julhelgen över för min del.. För mycket alkohol, spritt över 4 dagar och nu sitter man här som en urlakad sill och är trött och seg som få. Gårdagen blev förfest här hemma, för att senare dra vidare till en polare inne i stan, där vi fortsatte våran förfest. Runt 10 så bestämde vi oss för att bege oss ut till krogarna. Väl ute i kylan så går vi förbi den ena efter den andra krogen, och ser till vår fasa att det är 20 på de flesta ställena, så vi fortsätter bortåt tills vi kommer till "Centrum", vilket var typ det enda stället som hade 18 på entren. Vi ställer oss i kön, som aldrig verkar ta slut. Men efter en halvtimme av hutter, så börjar kön sakta röra sig framåt. När vi precis står längst fram så stänger dom köhelvetet i en till halvtimme, för att det var för fullt där inne. Så nu hade vi hunnit slösa en timme bara genom att stå i kö. Väl inne på centrum så går vi en trappa ner där gaderoben ligger. Där är det också en jävla kö, då folket där inte verkade fatta hur det ska fungera i en gaderob. Jag får till slut lämna in min jacka, och jag beger mig till baren där mitt sälskap står och hänger. Jag beställer in en 6:a RedBull/Vodka, som till min fasa kostade 109:-! Riktigt jävla sunkigt dyrt, men vem fan bryr sig. Jag var ju törstig när det va så förjävla varmt där inne. Vi minglar runt ett tag, går bort mot det andra dansgolvet och ställer oss och chillar till musiken. Några av polarna går in i smeten, och jag blir snabbt indragen jag med, så jag sveper min drink och går in i dimman. Vi står och skakar rumpan i någon/några timmar, tills jag är så varm så svetten rinner. Jag går och sätter mig i en soffa, och slänger upp en Jägermeister och en Kuegelfling som jag hade smugglat med mig in och sveper dom i ett kör. Fyllan drar sig på och man känner sig inte så varm längre så vi drar tillbaka in i dimman igen och skakar rumpa. Jag stöter på en bekanting till mig som står och hånglar med en brud, vilket jag bara måste störa för jag är en så jävlig typ. Han lyser upp och hälsar, och hans brud hade en polare med sig som jag började dansa med. Efter iaf en halvtimmes dansande, så vänder hon sig om och ser mig, som en svettig oxe, stå och hänga över henne, full som en nejlika, och säger att hon inte vill dansa mer. Jag lackar som fan och torkar av mitt svett i pannan och under armarna med hennes hår.. Kunde hon ha den minderåriga slynan.. Hon var visst 90:a som hade smitit in, utan att visa leg, så det var rätt åt henne. Efter en något misslyckad kväll så beslutar vi oss för att dra hem igen. Slitna som vi är drar vi och hämtar ut våra jackor och beger oss ut. Där ute står en korvmojj, så jag passar på att köpa 2 korvar och en cola, som gick på 60:-.. Min polare upptäcker att han tappat sitt kort, så han ringer in för att spärra det, men sätts i kö, så hela vägen till parken så går han runt och svär och skriker som en galning, så folk från alla håll och kanter kollar väldigt konstigt på oss. Inte för att vi brydde oss, men ändå. Väl inne i parken, så tar vi oss en pissepaus, medans en utav oss höll utkik efter snuten.. Vi klarade oss helskinnade. Vi drar vidare till McDonalds, för att köpa med oss lite mat hem. Till vår fasa hade dom renoverat skiten, så allt såg helt konstigt ut där inne, men vi krånglade fram oss till kassan, och vi beställer vår mat och drar där ifrån. När vi kommer hem så degar vi i polarens soffa, lyssnar på lite musik och käkar. Polaren som hade tappat sitt kort däckar i soffan, så vi beslutar oss för att gå och lägga oss allesammans, och där slutar vårat äventyr för den här gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts