Merkky Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Somsagt, hur har eran julafton varit? Min har varit fylld av choklad och mat.! Mår så himla illa just nu, ska lägga mig ner direkt när jag skrivit klart... Sen har den varit lite stressad och sorglig. Var tvungen att åka ifrån min mamma och lämna henne ensam för att kunna åka till pappa. Man gör ju någon ensam hur man än gör... Och jag öppnade dom flesta julklappar igår kväll, så det blev inte mycket idag! Hur har er dag varit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Själv har man fram till kl 4 spelat WoW medan förlädrarna har jobbat med maten. Sen klockan ca 16.30 åt vi, fick mina julklappar mean jag åt och mina föräldrar sina. Just nu sitter jag o spelar WoW och ska snart gå och äta lite godis kakor m.m. Nog en av de bästa julaftonen jag har varit med om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 (redigerad) Jag har varit lite skeptiskt till denna julafton, eftersom att det enda jag fick i början var paket med kläder... No money no nothing.. Men tillslut drog dom in stöten och gav mig en tavla med 4000 kr ! Xbox 360 here i come Redigerad 24 december, 2006 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Själv har man fram till kl 4 spelat WoW medan förlädrarna har jobbat med maten. Sen klockan ca 16.30 åt vi, fick mina julklappar mean jag åt och mina föräldrar sina. Just nu sitter jag o spelar WoW och ska snart gå och äta lite godis kakor m.m. Nog en av de bästa julaftonen jag har varit med om. Fin julkänsla det där. Sitta framför datorn hela dagen ------ Min jul har varit hyffsat bra faktist Vaknade runt klockan 2 eller nått sånt med att min far stormade in i rummet och skrek att jag kommer missa kalle anka om jag fortsätter sova. Går upp äter gröt () pratar lite med mina föräldrar. Återgår till datorn och lirar lite cs fram till 3, kollar på kalle anka. Precis när vi skulle käka kom mina brorsor över och lämnade presenter och önskade oss alla en god jul. Åt gott Efter spelade jag lite Final Fantasy, och öppnade presenter. Nu så sitter jag här proppmätt med en påse ahlgrens och julmust. Och som lite extra ska jag kolla på "Nightmare before Christmas", fin gammal julklassiker jag inte kollat på på flera år Sammanfattning, en riktigt fin julafton Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Fin julkänsla det där. Sitta framför datorn hela dagen ------ Min jul har varit hyffsat bra faktist Vaknade runt klockan 2 eller nått sånt med att min far stormade in i rummet och skrek att jag kommer missa kalle anka om jag fortsätter sova. Går upp äter gröt () pratar lite med mina föräldrar. Återgår till datorn och lirar lite cs fram till 3, kollar på kalle anka. Precis när vi skulle käka kom mina brorsor över och lämnade presenter och önskade oss alla en god jul. Åt gott Efter spelade jag lite Final Fantasy, och öppnade presenter. Nu så sitter jag här proppmätt med en påse ahlgrens och julmust. Och som lite extra ska jag kolla på "Nightmare before Christmas", fin gammal julklassiker jag inte kollat på på flera år Sammanfattning, en riktigt fin julafton Ville inte störa de, så att de kunde göra maten fortare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Alltså grabbar, hur firar ni egentligen julafton? Vem sover till två, spelar WoW och CS på julafton? fan, skäms. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Var väl en ganska småtrist julafton, hade ingen julstämning alls och första julen utan pappa...nej det kändes inte bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Har varit fullt upp hela dagen men en mycket bra jul! Har precis kommit från gammelfamor där vi har varit hela eftermiddagen och förkvällen. Och i förmiddags så var vi hos farmor och farfar. Är iallfall jävligt trött på allt som har med mat och godis att göra nu iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Alltså grabbar, hur firar ni egentligen julafton? Vem sover till två, spelar WoW och CS på julafton? fan, skäms. Instämmer! Gick själv upp vid nio, kollad på LasseMajas detektivbyrå och sedan var det frukost. Därefter följde lite TV-spelande med min bror och så satt jag lite vid datorn. Lunch som vanligt, julgröt med diverse tillbehör. Tja, sedan rann tiden iväg och det var dags för middag. Ni vet hur sega vuxna är; som tidfördrift gick jag och min bror återigen och spelade FIFA och sedan var det dags för klapputdelning. När jag ändå är igång kan jag berätta vad jag fick så skiter jag och ta det i julklapps-tråden: trumpinnar (), RHCP-tröja, presentkort på MQ, duschkräm, ett par Koppartrans-kallingar, ett par Calvin Klein- och ett par Emilio-kallingar. En Yankees-mössa och pengar samt betygspengar för hur duktigt jag var, men det var ej någon julklapp. Toppendag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Pappa väkte mig runt nio. Då gick jag upp och åt gröt med mamma, pappa, min bror som sov över och min syster som kom hem till oss på morgonen för att äta frukost. Sedan satt vi och snackade i en timme ungefär. Sedan så var det ganska drygt. Jag spelade Half-Life 2 i en halvtimme typ och drev runt i hemmet lite. Sedan vid tre kollade vi Kalle Anka och efter det hjälpte i stort sett alla till med maten på ett eller annat sätt. Jag dukade, pappa stekte köttbullarna (som mamma gjort själv några dagar innan ) och prinskorv, min syrra ställde fram ost och annat.... ja, något sådant. Sedan åt vi. Bror, far och syster drack kaffe och så spelade vi Cluedo tillsammans. Efter detta öppnade vi paket och sedan gick pappa ut med Alice (hund). Sedan så spelade vi en till omgång Cluedo och sedan gick min bror hem och nu sitter jag här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Började med att morsan släpade iväg mig till kyrkan, sen blev det Kalle Anka och julbord. Sen WoW fram till presentöppningen och nu sitter jag här Har varit en oerhört slapp men framför allt TRÅKIG julafton imo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Sugig fram till kvällen då min morsa kom hem till oss o firade, vi käkade, drack öl/glögg o hade det relativt trevligt, delade ut julklapparna, sen... ja blev det som vanligt sugigt hihi, som sagt ,ingen julstämmning :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Vår har varit perfekt! Först är vi hos farmor och farfar som vanligt till ca halv fyra. Sen sticker vi till mormor! Där är vi tills ca 9 . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Väcktes klockan 9 (gaaah??!?!) av min syster...tänk, min 18 åriga syster var ivrigare än någonson tror jag . Iallafall efter paket öppnande installerade jag CS på nya datorn och lirade med några kompisar...gick väl...sådär . Aja, efter en skön morgon bar det av mot mormor där vi bara tagit det lugnt och suttit ner och gjort inget speciellt öppnade lite paket och sådär sen åkte vi hem och här sitter jag. En rolig, skön, lugn och absolut stressfri julafton har det varit. Måste säga att det nog var en av de skönare julaftonarna på länge God jul på er Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 (redigerad) Väcktes klockan 9 (gaaah??!?!) av min syster...tänk, min 18 åriga syster var ivrigare än någonson tror jag . Iallafall efter paket öppnande installerade jag CS på nya datorn och lirade med några kompisar...gick väl...sådär . Aja, efter en skön morgon bar det av mot mormor där vi bara tagit det lugnt och suttit ner och gjort inget speciellt öppnade lite paket och sådär sen åkte vi hem och här sitter jag. En rolig, skön, lugn och absolut stressfri julafton har det varit. Måste säga att det nog var en av de skönare julaftonarna på länge God jul på er Min julafton skulle faktiskt blivit bra om din syster väckte mig Go Jul på er. Redigerad 24 december, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Cyklade lite innan idag, sen kollat på kalle anka och ätit julmat. Nu ser jag Sagan om ringen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Började morgonen genom att vakna 07.45 ( ) utav att farsan "tomtade" för lillesyrra. Hade bra nog lust att skrika att allt var fake, och att dom skulle hålla käften någongång. Aja, eftersom jag sov när dom delade ut julklapparna till mina syskon, så öppnade jag dom senare när jag luggit och dragit mig en stund. Fick kläder, kläder, en ny mössa, pengar, hörlurar etc... Efter det bar det iväg till min mormor och morfar, där vi träffades hela släkten. Var grymt roligt. Satt och spelade Medal of Honor: Frontline med min kusin ett tag på xbox, tills det var dags för Kalle Anka. Och strax efter Kalle så öppnade vi alla julklappar vi hade där, fick pengar, mer pengar, presentkort, godis och annat krafs. En handuk och överkast, t.e.x. Och efter det drog vi med dystra miner hemåt. Är det bara jag som känner en stor tomhet så här efter "allt"? När man haft så jäklarns roligt med kusinerna o.s.v, så tar det slut så snabbt... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Vaknade väl vid 12 skulle jag tro. Åt gröt och kollade tv tills kl 2. Då åkte vi till stockholm där min farmor bor. Fick 2000kr, en platt-tv och en boxer samt massa godis. Rätt lyckad jul om man bortser från vädret. Sen så blir det en andra julafton imorrn hos min mormor => Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 24 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Cyklade lite innan idag, sen kollat på kalle anka och ätit julmat. Nu ser jag Sagan om ringen Det är illa att man kan cykla på julafton. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Men lägg av, julafton är ju för satan inte ens över än. -.-" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts