Marquis Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Klart man ser det, men Ferdinand är fan på gränsen alltså. Satt och halvsov framför tv:n. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DoeX Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Alltid. Men Karl Bertil Jonssons Julafton är bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Förr såg jag alltigt de har blivigt mindre nu.... Men ser oftast lite av de VOTE: ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 (redigerad) Tyko: Jag har närt en KOMMUNIST vid min barm! Berättarröst (Tage Danielsson): Carl Bertil Johnsons fader tillhörde den gruppen av människor som tror att alla som ger bort någonting frivilligt var kommunister. Hahahha älskar det programmet "Men far", protesterade Karl Bertil, du sa ju själv att du inte ville ha fasters porslinstallrik Sa och sa! Det var ju min tallrik! Och vad tror du alla dom andra ska säja?" Redigerad 26 december, 2006 av Sir.Per Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PHiLLE___ Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Tittar alltid på det. Blivit en jultradition för hela släkten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Jul utan KALLE? Nej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Jag var hos farsan, och eftersom inte vanlig digibox funkar där har vi bara analog tv, och därmed dök de upp när jag tittade på tv, så ja, jag ser på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Ser alltid på det. Missat Delar av det men aldrig hela. Och jag brukar inte vara allt för insatt i att titta på Ferdinand. Jag gillar även "Kan du vissla Johanna" som går senare på dagen. Tycker "Farfar" är så härlig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hunt3d Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Ser det alltid, fast senast hade de ju knappast nåt nytt att komma med på slutet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Ja, alltid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Jag har sett den alla år förutom den här julen då jag inte var hemma, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts