Jump to content

Kalle Anka och hans vänner önskar god jul

Pixiegnom
 Share

Kalle Anka och hans vänner önskar god jul  

115 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 70
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Klart! Det är ett måste.

Läste en kul grej i Venetskapens värld för nått år sedan.

Skall man invardera Sverige så är den bästa tidpunkten 15:00 den 24 december, då 85% (eller vad det var) satt klistrade framför tv:n. :nuke:

Eller när Darin uppträder på tv. Då står hela Sverige på knä över toalettstolen.

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tyko: Jag har närt en KOMMUNIST vid min barm!

Berättarröst (Tage Danielsson): Carl Bertil Johnsons fader tillhörde den gruppen av människor som tror att alla som ger bort någonting frivilligt var kommunister.

När går igentligen det programmet ? Jag tänker varje år att jag ska se den men missar den likt förbannat varje år.

Vote: Alltid.

Jag ser den varje år även om det bara är tomteverkstaden och hacke hackspett som är underhållande, efter det blir det bara otroligt segt förutom Baloo . Fast det är alltid kul med det nya de har varje år.

Redigerad av x_simpa_x
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När går egentligen det programmet? Jag tänker varje år att jag ska se det, men missar det likt förbannat varje gång.

Klockan 19.00 på SVT.

... Jag älskar det. " Klockan fyra på morgonen krossade Karl-Bertil Jonsson med ett lättad suck den sista i wellpapp inslagna kristallvasen mot Kungl. Postverkets betongvägg och begav sig hem genom de tomma gatorna."

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor