Valle-Ball Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Kan iPod ha virus? kanske inte, men den funkar absolut inte som den ska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Orkar inte editera mitt gamla inlägg, så jag skriver en gång till med vad jag fick av far igår. Photoshop CS2 för digitalfotografer (Kelby, Scott) Digital fotografering i praktiken (Baron L, Cynthia & Peck, Daniel) Microsoft Fingerprint Reader (hejhå vilken onödig grej att önska sig ) Alla bilar 2007 (Teknikens Värld, får varje år) Aladdin-ask Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Fick Axe Deodorant och Oriflame Deodorant. Sen fina högtalare med subwoff (whateva-spell) och bas och så. Sen lite svarta grejjer och Grand Theft Auto Vice City Stories (men inte PSP). --- Ska nog köpa en PSP av pengarna jag fick. --- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Pepepepe! Jag fick kärlek och en gnutta omedveten kommersialism! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 3 650 :- Kläder (orka skriva upp dom) Parfym (Hugo Boss) Chokladask Kalle Anka pocke + lite andra grejer som jag inte orkar, kommer ihåg, att skriva upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Canis Canem Edit. Rainbow Six Vegas. Nytt Headset. Kläder av nåt slag. Första och Andra säsongen av Seinfeld. Alla Metallicas videor. Pengar runt 3k. Eltandborste. Elvis Skiva. Godis. Nåt reaktionsspel där det gäller att att trycka först annars får man en stöt. Riktigt kul faktiskt. Godis. Tror det var allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Nu har jag fått prezsenter. Visakort (ett riktigt) + en summa pengar Alfapet (tack gtasajten (Mr Dumbom) för att ni/du fick mig att fastna för det här spelet) En superlyxig osthyvel (Ya rly) Björn Borg-kalsonger Presentkort på Carlings Biokväll med familjen (en av syrrornas present) En tavla, gjord av en bild på mig. Min syrra gjorde den svartvit i photoshop, sen overheadade hon den mot väggen där hon målade av den (Hon gör sånt på hennes skola). Den blev fin, även fast bilden hon målade av var riktigt usel. (Kan lägga upp bild sen) Ett gäng småländska, specialgraverade grogg-glas Grytlappar En Slitz MAN-tidning (endast mode, inga lättklädda tjejer) som jag ska prenumerera på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Nu har jag fått prezsenter. En superlyxig osthyvel (Ya rly) Något som stog högt på önskelistan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 (redigerad) Något som stog högt på önskelistan? Haha. Det enda jag hade önskat mig var Visakortet, resten kom som en överraskning. Men ni vet.. bra att ha i framtiden Ska för övrigt dra och lägga pussel nu, när hela familjen är samlad. Redigerad 28 december, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Nu har jag fått prezsenter. Visakort (ett riktigt) + en summa pengar Alfapet (tack gtasajten (Mr Dumbom) för att ni/du fick mig att fastna för det här spelet) En superlyxig osthyvel (Ya rly) Björn Borg-kalsonger Presentkort på Carlings Biokväll med familjen (en av syrrornas present) En tavla, gjord av en bild på mig. Min syrra gjorde den svartvit i photoshop, sen overheadade hon den mot väggen där hon målade av den (Hon gör sånt på hennes skola). Den blev fin, även fast bilden hon målade av var riktigt usel. (Kan lägga upp bild sen) Ett gäng småländska, specialgraverade grogg-glas Grytlappar En Slitz MAN-tidning (endast mode, inga lättklädda tjejer) som jag ska prenumerera på. Varför inte King istället? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Varför inte King istället? För att King är den tråkigaste jävla skittidningen som finns. Har prenumererat på den hela förra året, läste inte ens en fjärdedel av varje tidning. Fast det kanske jag redan har sagt till dig? Är det därför du använde -smileyn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Visakort (ett riktigt) + en summa pengar Hur kan du ha ett sånt, det kan väl inte stå i ditt namn va? Kan man använda ett såm står i ett annat namn, bara man kan koden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 (redigerad) En tavla, gjord av en bild på mig. Min syrra gjorde den svartvit i photoshop, sen overheadade hon den mot väggen där hon målade av den (Hon gör sånt på hennes skola). Den blev fin, även fast bilden hon målade av var riktigt usel. (Kan lägga upp bild sen) Väntar fortfarande på den bilden Redigerad 29 december, 2006 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Hur kan du ha ett sånt, det kan väl inte stå i ditt namn va? Kan man använda ett såm står i ett annat namn, bara man kan koden? Ja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Ja...Första eller andra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Första eller andra? Jag har för mig att man -på den banken Kebab har- kunde fixa egna VISA-kort även om man var under 18. För så vitt jag vet är det Kebabs personliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 För att King är den tråkigaste jävla skittidningen som finns. Har prenumererat på den hela förra året, läste inte ens en fjärdedel av varje tidning. Fast det kanske jag redan har sagt till dig? Är det därför du använde -smileyn? Varför är du så rädd för mig hela tiden, men dina "unsure"-smileysar? Du börjar likna rabarben Det kanske du har sagt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Sämsta lurarna i världshistorien Jasså? Varför? ...och en Zenspelare som inte funkar. Grattis! Det är väl påväg in igen! Med Gustaf-brallor har man alltid halva inne Ahh, älska smetande sidenkalsonger som glider högre och högre upp - för att till slut stanna i armhålorna. (Armarna sätter stopp, och tur är väl det. Tänk er personer utan armar som ska ha på sig ett par sidenkallingar :'( ) What?! Så det var inte bara mina alltså! Då ska jag aldrig skaffa några såna mer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Varför är du så rädd för mig hela tiden, men dina "unsure"-smileysar? För du tycker att du är så mycket bättre än mig!! Du börjar likna rabarben Det kanske du har sagt Är ganska säker på att jag skrev det här på forumet, ja. När vi ändå är inne på det så kan jag säga att jag kommer få en Boss Soul-parfym på köpet tillsammans med prenumereringen av Slitz MAN. Nåja, den luktar inte över-gott, men gratis är ju gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Med Gustaf-brallor har man alltid halva inne Nja jag tycker snarare att halva hänger utanför när man har siden . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts