Marquis Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Okej: * Mobil, SE W850i * Lasermus, Logitech MX Revolution * 120 gb HDD * 2st Kalle Anka-pocket * Duschcreme & deo från mormor & morfar * Musmatta * Pengar (600kr) * Sockor Sådär tror jag, inte dumt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Ungefär 80% av mina julklappar ligger kvar under granen. - - :'( - - Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Ungefär 80% av mina julklappar ligger kvar under granen. - - :'( - - Oöppnade/Öpnnade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Oöppnade/Öpnnade? Känndes som att det tog en evighet innan någon frågade! De är oöppnade. Så här är det: Jag har tre systrar. En av dem bor i Cardiff, i Wales. Hon kunde inte komma hem förrens den 28:e. "Hur ska vi göra då?" tänkte vi. "Vi vill ju dela ut presenterna... men det blir ju inget roligt om inte hon är med". Till slut kom vi fram till att vi syskon skulle dela ut våra presenter, och att mor och far's ska sparas tills hela familjen är närvarande. Det lät som en jävla bra idé just då, men det känns vansinnigt segt just nu.. :'( Så lite presenter har jag fått, bland annat ett par Björn Borg-kalsonger, en Slitz Man-tidning (NEJ, den innehåller inte bilder på nakna män, utan är snarare en renodlad mode-tidning), en tavla av mig som min syrra har gjort. Ska visa den sen, den blev rätt najs. (Om hon hade målad av en snygg bild) Så var vi och firade med mormor och morfar och resten av släkten idag. Fick ett gäng med finfina, småländska, special-graverade glas av modellen grogg. Har en känsla av att de var jävligt dyra. Fick även lite presentkort (ständigt dessa presentkort, aldrig kontanter ) och ett par grytlappar. More to come den 28:e alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 På morgonen Tre-pack Toffifee. En Peak T-shirt. Kalle och Hobbe serietidning (Tillsammans med toffifeen) Ett par kalsonger. På kvällen 1 par Diesel-Jeans. (Köpt själv) 1 Peaktröja. (Köpt själv) 1 par Wrangler-Jeans. (Köpt själv) 1 par Adidas träningsbyxor. 1 A-4 papper där det stod att jag fått en Extern hårddisk på 200 GB som jag tagit ut i förskott. 5 st 50:- presentkort på GAME. 1 A-4 papper där det står att min prenumeration på Knasen fortsätter även 2007. 1 Randig emilio-tröja. 1 Peak-ryggsäck. 1 Peak-skärp. 1 till Peaktröja. 2 sedlar med Gustav Vasa på ( 2000 kr ) 1 Fyr (Ljusprydnad) 1 Paradisask. 1 Bok (Artemis Fowl, De Försvunna Demonerna) 1 blött paketsnöre av min kusin :) Priser på julklappstävling 2 st Nonstop-påsar 1 duk Jag tror jag är en Peaknörd Nu fyller vi på med nya saker. 1 Axe-set Schampoo och rollon. 1 Eragonbok (Har den redan så jag ska byta) 1 Motorcykel-kalender (Tradition att jag får av morfar) 1 nyckelring med en len ekorre i 1 del i One Piece-böckerna (Har den redan, ska byta) 1 Paradisask (Igen !! ) 1 Lyle&Scott-tröja 1 East West-tröja 1 par sidenkalsonger med Gustav-motiv (Var inte det ute för 4 år sedan?) 1 prydnadstomte (Tradition) 1 Plåtplånbok med pengar i 500 kronor 1 par Calvin Klein-Kalsonger 1 Bok - Fienden i spegeln av Leif Davidsen. En hyffsad ranson för en som inte önskat sig ett dugg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 @ Simpa: Det står (köpt själv) är det dina egna julklappar till dig eller har du fått pengar till att köpa det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 1 par sidenkalsonger med Gustav-motiv (Var inte det ute för 4 år sedan?) Det är väl påväg in igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Ahh, älska smetande sidenkalsonger som glider högre och högre upp - för att till slut stanna i armhålorna. (Armarna sätter stopp, och tur är väl det. Tänk er personer utan armar som ska ha på sig ett par sidenkallingar :'( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 @ Simpa: Det står (köpt själv) är det dina egna julklappar till dig eller har du fått pengar till att köpa det? Det var sånt jag gick på stan och pekade ut och fick direkt i hand istället för på julafton. Kebab, Indeed, tyckte aldrig om sidenkallingar jag heller, fast mina gled aldrig upp. De stannade kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Kebab, Indeed, tyckte aldrig om sidenkallingar jag heller, fast mina gled aldrig upp. De stannade kvar. Det kan jag förstå, x_smetarn_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 (redigerad) Det här fick jag: 6000kr till ny dator 1200kr skyddsväst TekVest (ca 2600kr) 2 DVD-filmer pengar till skoterkortet byxa + t-shirt kristall-klump med en bil inuti hugo boss deo väldigt nöjd i år Redigerad 25 december, 2006 av Logi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Det kan jag förstå, x_smetarn_x Smetarn ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 (redigerad) Smetarn ? Mja, tänkte skriva kladdarn, men jag ville ta något som började på S.. värme - kladd - friktion = 0 - kalsonger rör sig inte Nä, jag ska nog vara tyst, tror jag. Redigerad 25 december, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Det här fick jag: skyddsväst TekVest (ca 2600kr) Sweet Cheezus, vad ska du med en skyddsväst till? Mja, tänkte skriva kladdarn, men jag ville ta något som började på S.. värme - kladd - friktion = 0 - kalsonger rör sig inte Nä, jag ska nog vara tyst, tror jag. Är det inte smet som gör att saker glider ännu mer...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Pengar (2500 kr) 6 vinglas + vinkaraff En skiva med Death Breath Kapsylöppnare i trä Plåtbricka med små glaskoppar Jag hade bara önskat mig pengar så jag är nöjd. Ska köpa en extern hårddisk och en digitalkamera för dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 26 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Okej: * Mobil, SE W850i * Lasermus, Logitech MX Revolution * 120 gb HDD * 2st Kalle Anka-pocket * Duschcreme & deo från mormor & morfar * Musmatta * Pengar (600kr) * Sockor Sådär tror jag, inte dumt... Har du nån bild som du tagit med w850i:n? Jag ska köpa en sån och vill gärna se hur bra kameran är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Sweet Cheezus, vad ska du med en skyddsväst till? När jag kör skoter och åker snowboard Det var inte till något annat om det var det du tänkte på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 När jag kör skoter och åker snowboard Det var inte till något annat om det var det du tänkte på Ryggskydd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Fick pengar så jag kunde köpa min SE K750i, sen fick jag en chokladask och en CD-skiva. Av morsan fick jag en nerdampad, virusbombad iPod Nano 8Gb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Fick pengar så jag kunde köpa min SE K750i, sen fick jag en chokladask och en CD-skiva. Av morsan fick jag en nerdampad, virusbombad iPod Nano 8Gb Kan iPod ha virus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts