chucky.swe Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 (redigerad) Bok - Tidernas största bedrägerier Den boken är riktigt bra! Man blir misstänksam på allting efteråt Redigerad 25 december, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 22" LCD skärm 250 kr som jag precis var och köpte högtalare på netonets lagershop. Två (!) marabou choklad Två tröjor Aladdin VGA sladd till xbox 360 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T Vercetti Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Det här fick jag: Ett par vantar 2 st duschgel Godis 3000 kronor Ett mini-biljardbord (till mig, min bror och min syster) Är nöjd. Nu blir det många köp på mellandagsrean Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Har inte varit på farsans sida och firat ännu men detta blev det igår: - Benq-Siemens E61, mobil. - 100:- till mobilen - Warcraft 3 - Warcraft 3: Frozen Throne - 60 Pre-Paid gamecard till WoW - 1500:- - Presentkort på Jack&Jones 500:- - Lacoste Red, parfym (luktar jag så äckligt?) - Nivea for men body kit (gör jag det?) - Final Fantasy Advent Children DVD - King Kong DVD - 10p brännskivor sen massa ministuff som örngott osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Jag fick: - Ett jättefint halsband (vilket jag tyckte mest om) - Chokladask - Biobiljetter - Handsfree till min nya mobil. - En kortärmad tröja - Underkläder - 500 kr - En låt speciellt gjord för mig!! Vilket jag oxå tyckte väldigt mycket om! - En söt julpryl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Detta blev det hos morsan. 2000:- En fiskespö Fiskedrag Fyra tröjor Sju kalsonger Två paradis-askar En keps En mössa Ett par vantar 15 DVD-R skivor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Va bortskämda barnen är idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Va bortskämda barnen är idag. Menar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Jag fick lajvkläder och vanliga kläder Tre böcker Ett spänne till en mantel inklusive ett fint skrin En ny datormus, med en laddningstation som man kan sätta musen i för att den ska vara fullladdad. Den har 9 knappar!! Varav två knappar var bra: en som växlar mellan program och en som avslutar program Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Gah jag fick 6000 idag Jag känner mig bortskämd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 4st Kaffekoppar. En skön fotölj Choklad 550kr. Smått och Gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 (redigerad) Nintendo DS Lite + 2 spel. Razer Copperhead Chaos Green (First edition) Logic3 GT4 *Något* Ratt. Logic3 Rumble Pad. Godis. Pengar. Presentkort. Rullande miniatyr-skylt.. Hey Baberiba Säsong 2. Trådlös Hem-telefon. M.m.. Edit: @KalleR: Haha, kanske det, kanske det.. Redigerad 25 december, 2006 av sebbe947 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Hm, nu ska vi se... ATI Radeon X1950 så att jag kan köra de flesta spel med gfx på Maximum Logitech Fusion (webbkamera) Sunes Jul talbok, 3 CD-skivor En kavaj 5-pack strumpor 150 kronor Morgonrock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Presentkort Pengar Wahwah-pedal Barréklämma Lilla boken om TV-misstag Munspel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 (redigerad) Nu ska vi se här.. Kläder,kläder å kläder 300kr My chemical romance - Life on the murder scene Godis Presentkort på JC Presentkort på GAME En Sansa MP3 spelare med 8 GB Sängset med kinesiska tecken Simpsons säsong 2 Kalle Anka 70 år Brännskivor Redigerad 25 december, 2006 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Massa saker. Bland annat en iPod Nano 4Gb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Jag fick....3000 kr kontanter En mp3a (1 gig:D) Ett usb minne..1 gig några böcker ...tss Men framförallt så fick jag en tjej Wiho Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Men framförallt så fick jag en tjej Wiho Inslagen!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 (redigerad) Har fått klapparna från pappa nu: Långkalsonger Presentkort på Intersport, 700 kr Ett par jeans Högtalare + baslåda till datorn. @xXxGemagexXx: Vem fick du henne av då? Redigerad 25 december, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Inslagen!? Sådana där dockor kommer alltid inslagna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts