Corleone Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 (redigerad) Sämsta lurarna i världshistorien Släggan vilar för min del; tycker att de sitter där de ska och ger ett dugligt ljud (om man ids bråka med equalizern, that is) för den prisklass de ligger i. Att de sedan är diskreta och sluter ljudet gudalikt är bara ett plus, med tanke på var jag ska använda dem - på bussen till och från skolan. Redigerad 24 december, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Fick teckningsblock, Lost Season 2, Böcker, Pennor och en Zenspelare som inte funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Kuddar Täcke Gears of War Snygg klocka 1000 kr Godis Kläder Div Dusch/Parfym grejer.. Wc3: RoC och TFT, kommer väl om nån dag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Nytt ps2 Ny gitarr (fick den för någon vecka sedan, men den räknades som en julklapp) Bully (Canis canem edit) Tröja pengar plektrum pulp fiction Nilecity Sex pistols-skiva Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Razer Copperhead (Tempest Blue) Bok - Tidernas största bedrägerier Mini Led Flashlight att ha på nyckelknippan Kläder - en tröja, en t-shirt, kalsonger, strumpor, slips 500:- i sponsoring för inköp av ny mobiltelefon Presentkort för 400:- på Carlings En 2007 års almenacka med bilder från Grand Canyon Rollon Handskar Xbox 360- magasin (trots att jag inte har 360) Är nöjd, önskade mig inget speciellt i år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Soundsticks 2 http://www.valcenter.ch/images/grandes/har_soundsticks2.jpg + Koss headset och Logitech Formula Force EX (here I come GPL!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Fick en massa strunt sakr så de nämmner jag icke här! Men det jag fick som jag gillade var: Trådlöst tangentbord och mus, headset och 500 spänn på Game!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Två Björn Borg kalsonger Strumpor Två t-shirtar (fräsiga) En tjocktröja En massa dvdfilmer Ett minneskort till mobilen (k800i, så det var inget vanligt minneskort) Godis och tillbehör Har nog aldrig önskat mig så lite som jag gjort den här julen, det mesta köper man själv, kläder och tekniska saker så man vet vad man får, filmer och skivor är väl standard grejer att önska sig nu för tiden. Men överlag så är jag nöjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Fick mest skit i år. Fast det bästa var softpants, pengar och ölglas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Spamz0rat 5 sidor, orka editera en post på första sidan då.. Flames smartcase Flames klocka Flames glas x4 300:- på Jack&Jones Larson Tidning T-shirt En ring Mysbyxor x2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Flames klocka Flames glas x4 En ring De 4:a glasen, är det för att du är slarvig och krossar glaset på klockan konstant? Vad för sorts ring... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Hokay... Rocky- Kalender och Rocky- tidning Diverse andra serietidningar Rubiks Kub Biljett till Bob Dylan @ Scandinavium den 1 april Biljett för mig och tre kompisar som publik på TV4:as Pokerfejs Hårvax Imagine - John Lennon - 2-Discs - DVD innehållandes en dokumentering av Lennons liv Bob Dylan - Modern Times Thud! av Terry Pratchett 1000 riksdaler ... Jag tror det var allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 -"Riktiga" Tangentbord (Hiper HCK-1S18A, platt, aluminium) Nokia AD-46 (Ljudadapter till mobiltelefonen) Digitalfoto för alla (tidning) 1300:- totalt 2 hantlar + extra vikter HP kamerafodral 3 par kalsonger 2 After Eight -Julstrumpan imorse 2 par strumpor Chips Duschcreme Ska även få fler paket från far på annandagen eftersom han bor på annan ort. Gissar på två fotoböcker och en fingeravtrycksavläsare, det är vad jag har önskat mig och han har noll fantasi. Editerar väl in det sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Fick teckningsblock, Lost Season 2, Böcker, Pennor och en Zenspelare som inte funkar. Samma sak hände mig förra julen då jag fick min första iPod, den fungerade inte heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 De 4:a glasen, är det för att du är slarvig och krossar glaset på klockan konstant? Vad för sorts ring... ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 På morgonen Tre-pack Toffifee. "Man har så kul med Toffifee" Du kommer att få en trevlig tid framåt.. Iaf enligt reklamen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 I Julstrumpan: En gosedjurshund Tejp till mitt tennisrackert En liten plastgran full av godis Under granen: 8st tennisbollar (gas) Da Vincikoden (DVD) Paycheck (DVD) En Liftares Guide till Galaxen (DVD) Hipp! Hipp! [paw rihk-titt] (DVD) Två par kalsonger + ett par långkalsonger 1gig:s minneskort till mobilen (K800i) 500kr från Morfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 ... De var fina! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Orkade/Hann inte posta här i går så... Hittills: Lite Choklad, lite smått och gott till lägenheten tillsammans med tjejen. Nu kan ni undra varför inte mer? jo jag var hemma hos tjejen igår. Idag där emot, då du . Tror jag kommer få En Mus, Logitech G7, en musmatta, Icemat 2 Silver, lite pengar o.s.v. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Jag fick: 3 par kalsonger En paradis chokladask 2000 kr 91:an tidning Triss lott (50 kronor vinst) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts