hubbert Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 (redigerad) Jag fick: En Laptop Ett anteckningsblock En parfym och dusch kräm 1100 :- Laptoppen är den dyraste julklappen jag någonsin fått Anteckningsblocket kostade säkert 10 kr och fick den med moteveringen "Där kan du skriva upp din läxor" men det var nog för det skulle finnas mer paket. Edit: Fick en router också Redigerad 24 december, 2006 av hubbert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Jag fick: En sorts hub grej som switchar mellan headset och speakers. Jäkligt smart grej! En tröja och ett par jeans Ett presentkort på en datoraffär, lämna in datorn och få tillbaka den med mer RAM minne och ny fläkt! Tackar, tackar! Ett papper där det står att jag kommer få WoW:BC den 16:e mars. Sorry, förbokade expansionen för snart ett år sen Lite schampoo och deodorant En halsduk som matchar skinnjackan, tack . Tror det var allt, hade inte önskat mig något speciellt, så jag är nöjd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 NU ska de öppnas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 1600 :- En tröja En Aladdin-ask 100:- Halebop (Jag som inte ens har en telefon atm ) Imorrn blir det att öppna hos modern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Fått: - Choklad och åter choklad, har dom ingen fantasi eller? - Kalsonger - Snus (jag är lycklig) - 800 kr - 300 kr på Ekholms - 500 kr på Jack & Jones - Skitcool dödskalle reflex!! - Tom och Jerry påse jag är inte 8 fortfarande. - Axe, jag som luktar så gott. Och min syster gjorde en dread på mig! Jag ska göra hela håret nån gång efter nyår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 (redigerad) Det jag fick var var inte mycket att hänga i plastgranen(som ligger i garderoben)men glad är man ändå *Mötley Crüe t-shirt *Ett simpsons mobil smycke *800kr *en bio check *och en gullig liten plånbok... troligt vis blir det pengar från farsan när han kommer hem från nybro(småland) Redigerad 24 december, 2006 av alexzander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Jorå.. Önskade mig faktist inget speciellt så jag är nöjd med det jag fick. Hade ju iof önskat mig en ny hårddisk men päronen är osäkra vad det ska vara för sorts och det, så får jag köpa mig någon av de 2000kr av fick av dem om jag vill. Annars så er det ut såhär: - Pengar (ca 3400kr) - The Simpsons: Säsong 8 box - Guiness Rekordbok 2007 - Påslakan - The Simpsons Kalender - Kläder - Choklad i mängder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Säng, 120cm Aladdin Ask Hugo Boss after Shave Gel Fred Perry piké av flickan Örngott (av min lillasyrra där det står "Världens bästa bror") Kudde Pengar (1400,-) Arvikafestivalenbiljett Bäddsätt till sängen (påslakan och örngott) Kaffekokare Deo Grillhanskar? Sånna handskar du använder när du tar ur plåtar eller annat ur ugnen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Hittills, ska öppna paket hos pappa också: *2000 kr. Ska gå till ett psp på mellandagsrean. *Smörgåsgrill . *Biocheck. *T-shirt. *Skjorta. *700 kr. Ska ner till pappa nu och öppna, eller imorgon. Editerar då det är klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 En i taget öppnar en klapp och de andra som tittar på ler och nickar medans klappen öppnas. Så är det hos oss också. Jag fick: MI3 på DVD POTC2: Död mans kista på DVD Goal på DVD Säsong 2 av Lost Två Addidas byxor Nya hörlurar till MP3 500 Kr i presentkort på GAME 300 Kr i present kort på EB Games 250 kr i kontanter Ny jacka Tre nya tröjor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 (redigerad) Jag fick: Byxor tröjor 5 Ps2 spel MoDo-matchtröja MoDo-halsduk MoDo-mössa massa raketer till nyår ny mobil typ 700 spänn nån bok NHL-stjärnor 2007 Och det bästa av allt: Biljett till HV-MoDo ! Tror det var allt Redigerad 24 december, 2006 av SiXxe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Jag fick... GTA: Liberty City Stories (PS2) 700 Kronor 3 DVD Filmer En bok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 En Police-klocka. Presentkort på JC 1000 kr (till nya jeans då). Godis, godis och godis. Deodorant och liknande saker. Shyssta handskar. Shysst halsduk till min nya jacka. Pengar. Sedan ska jag ge mig själv ett par Grado SR-60 i present. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bozzard Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 (redigerad) Trummor (Nybörjarset) 3000 Kontant, och lite små saker. Redigerad 24 december, 2006 av Bozzard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Ehehe, min familj är nog den som öppnar sina julklappar långsammast av alla. Först delas de ut i tur och ordning, sedan får varje person öppna en åt gången, så håller vi så och babblar på om varje julklapp. Vi är inte klara än. Bästa julklapparna än är i alla fall Rubiks Kub och en biljett till Bob Dylan på Scandinavium i april. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Bästa julklapparna än är i alla fall Rubiks Kub och en biljett till Bob Dylan på Scandinavium i april. Jag lovar dig, hetsa inte upp dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 (redigerad) På morgonen Tre-pack Toffifee. En Peak T-shirt. Kalle och Hobbe serietidning (Tillsammans med toffifeen) Ett par kalsonger. På kvällen 1 par Diesel-Jeans. (Köpt själv) 1 Peaktröja. (Köpt själv) 1 par Wrangler-Jeans. (Köpt själv) 1 par Adidas träningsbyxor. 1 A-4 papper där det stod att jag fått en Extern hårddisk på 200 GB som jag tagit ut i förskott. 5 st 50:- presentkort på GAME. 1 A-4 papper där det står att min prenumeration på Knasen fortsätter även 2007. 1 Randig emilio-tröja. 1 Peak-ryggsäck. 1 Peak-skärp. 1 till Peaktröja. 2 sedlar med Gustav Vasa på ( 2000 kr ) 1 Fyr (Ljusprydnad) 1 Paradisask. 1 Bok (Artemis Fowl, De Försvunna Demonerna) 1 blött paketsnöre av min kusin Priser på julklappstävling 2 st Nonstop-påsar 1 duk Jag tror jag är en Peaknörd Redigerad 24 december, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 (redigerad) Bästa julklapparna än är i alla fall Rubiks Kub och en biljett till Bob Dylan på Scandinavium i april. By the Nines... Tomten hade ingen sån till mig, tyvärr, fastän jag bönat och bett likt ett annat Jesusoffer efter en. -- Till Globen-konserten, förvisso, men ho ho... Ho ho... ...Har nämligen en deal med en söting, att vi ska rocka loss tillsammans om biljetter till båda av oss fixas. Jaja. Life ain't easy for a boy named proletär... WTF? Vad jag fick: 1500 riksdaler (beställde The Legend of Zelda: Twilight Princess för dryga hälften) Mys-pysiga kläder Gonzolitteratur (The Rum Diary, Gonzo Papers Vol 3: Songs of The Doomed und Hey Rube) Godis The Da Vinci Code alá DVD-film (Överskattad så in i, både som 24-rutare och bok) Nya Koss Spark Plug-lurar ... ... ... Und so weiter. Redigerad 24 december, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 (redigerad) Nya Koss Spark Plug-lurar Sämsta lurarna i världshistorien Edit: Haha, en kompis fick SAW COLLECTORS DVD BOX, finns bara 1000 ex i världen. Redigerad 24 december, 2006 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Crative Zen v (mp3). Falkenbach - Ok Nefna Tysvar Ty (skiva). Nietzsche - Den Glada Vetenskapen (bok). Anto Szandor LaVey - The Satanic Bible (bok) 200 kr. General (snus). Har fått allt utom de 200 kronerna och skivan innan idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts