P-C Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Har fått: Tage Danielssons 'Tankar från Roten' Kommer få: Tysklandsresa 3000:- i fickpengar Mp3-spelare Arvika-biljetter och antagligen någon tröja eller liknande från mormor.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 (redigerad) Av mina föräldrar fick jag en Rip Curl-tröja med zip, en Quicksilver t-shirt, ett bälte och Bullet For My Valentines live-dvd. Det min brorsa skulle köpa till mig fanns ej i lager eller nåt, så det får jag senare. Redigerad 24 december, 2006 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Wiie, mina föräldrar sa nyss att dom ville att jag skulle säga vilket grafikkort det var jag ville ha, för dom visste inte riktigt vilket dom skulle köpa. Någon som vet något bra grafikkort som kostar 2000-2500kr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Wiie, mina föräldrar sa nyss att dom ville att jag skulle säga vilket grafikkort det var jag ville ha, för dom visste inte riktigt vilket dom skulle köpa. Någon som vet något bra grafikkort som kostar 2000-2500kr? Datorhjälpstråden får du hjälp i. Snart är det julklappsöppning för oss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 (redigerad) Gud vad ni öppnar tidigt! Ska snart till min arma moder för att där förtära en ett julbord värdig en konung tillsammans med henne och mina 4 odrägliga syskon. Vi skall sedan i en härlig symbiose öppnar våra klappar på ett sofistikerat sätt. En i taget öppnar en klapp och de andra som tittar på ler och nickar medans klappen öppnas. Redigerad 24 december, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Datorhjälpstråden får du hjälp i. Snart är det julklappsöppning för oss. Men det handlar ju om en julklapp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Två tröjor En heldags shopping av kläder Ett M2 1Gb minneskort En lapp där det står att jag ska få en ny dator på sommarlovet En DVD-brännare Tomma DVD skivor Sennheiser CX300 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Ok here we go Ca 10 klädesplagg Skärgårdsdoktor boxen (Nostalgi ) The Jury DVD Beck skarpt läge DVD Nån annan serie på dvd Andra boken i Vargbröder-serien En Deo och schampo En biobiljett En ny snygg klocka Lilla Fridolfs jultidning Och så ska jag få HL 2 på Onsdag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Säker på att affärerna är öppna nu? Kunde du inte ha sagt det tidigare? . Ja du hade rätt, alla jävla affärer var stängda. Jag får köpa Ipoden imorgon! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 (redigerad) En i taget öppnar en klapp och de andra som tittar på ler och nickar medans klappen öppnas. Haha, shit vad pinsamt... Iaf jag brukar, om jag får något jag vart besviken på, ha svårt att dölja det utan brukar motvilligt visa det genom minspel etc. Så jag skulle nog lyckas göra flera besviken om vi hade det så. Redigerad 24 december, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Kunde du inte ha sagt det tidigare? . Ja du hade rätt, alla jävla affärer var stängda. Jag får köpa Ipoden imorgon! :'( Stängt då med, Juldagen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 (redigerad) Så, nu har jag äntligen fått mina julklappar. Jag fick följande; 32" LCD TV Saitek Eclipse II Keyboard Wireless Adapter till 360 Kläder (snygga jeans och tröjor) Ratt till PC och 360 Lysen att ha bakom TVn 1200kr NFS Carbon (360) Redigerad 24 december, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 (redigerad) Fel post Redigerad 24 december, 2006 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 DVD-boxar med Seinfeld säsong 1,2 och 3. Kalsingar Duschtvål/parfym Rammstein's Voelkerball Trisslotter där man vann sammanlagt 100:- 1,500 kr av mormor och morfar A Touch of Tarantino, DVD-box med 10(!) filmer som Quentin Tarantino har haft något finger med i. Bl.a. Kill Bill 1&2, Reservoir Dogs (De hänsynslösa), From Dusk till Dawn 1-3 m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Jag fick detta. 1. Munktröja svart. 2. Stuprörsbyxor svarta. 3. 300 kr ifrån mormor. 4. Parfym & deo nå beckham grej. 5. Podis (alladin askt, toffiefee) 6. Ett fint bälte. Imron ska jag till farfar och träffa dem samt pappa då kommer jag säkert få en massa pengar för de orkar aldrig köpa nått, sen dagen efter det ska jag till Farmor och då får jag godis och lite pengar säkert. Updaterar senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 (redigerad) Ett fett packet toblerone. QPD EC-R Musmatta. En Canon DC100 (videokamera för er som inte vet). Massa tröjor, strumpor, byxor och annat tjafs-.- Några tunnor parfym och en flaska badskum.. (wtf) 2-3 böcker. En router. Mhm, är inte det minsta glad, men kanske beror på att jag håller på bli sjuk. Har frysit hela dagen och nu början huvudverken komma. Aja, det kommer nog bli mkt roligare om några dagar.. edit: tjo, 500 kronor.. Redigerad 24 december, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 (redigerad) Headset Kalsonger Badrock Musmatta Tröja Star Wars: Mörkrets hämnd Pirates of the Caribbean: Död mans kista Tröja igen MP3-hörlurar 1200 kr Är väldigt nöjd. edit: Wiener nougat Redigerad 24 december, 2006 av Addepladde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 24 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 (redigerad) Nu har jag fått resten av julklapparna. Här är hela listan. 50 000kr. Datorhögtalare. Logitech Z-2300. 200 watt. HL2. Game of the year edition. WoW. Router. Rakapparat. Tofflor. Kläder. Pjäxor. Klocka. (Skitsnygg) Franz Ferdinanz senaste. (kommer inte ihåg vad den heter) Kanske fick nått mer men jag kommer inte ihåg. Redigerad 24 december, 2006 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 (redigerad) 18" A Custom Crash Ett ställ till cymbalen Trummstockar Pengar Massa godis Ett Iron Maiden halsband EDIT: nor_adde, wtf, 50K? Varför? Redigerad 24 december, 2006 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 EDIT: nor_adde, wtf, 50K? Varför? Jag kan berätta då vad som hände. Morfar har sålt mark i småland för 13 miljoner. Därför gav han bort pengar till oss i julklapp. Så enkalt är det. Fast jag har fortfarande inte riktigt fattat det. Nu blir det PS3 redan i mars! Många fler julklappar väntar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts