hubbert Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Får mina efter kalle anka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Får mina ikväll dock får jag alltid nått i strumpan haha, i år fick jag Final Fantasy - Advent Children. Yay bra start iaf . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 24 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Får mina ikväll dock får jag alltid nått i strumpan haha, i år fick jag Final Fantasy - Advent Children. Yay bra start iaf . Åh, den är så jävla bra! Älska FF! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Åh, den är så jävla bra! Älska FF! Jo jag hade inte sett den innan, men nu är jag kär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Jag fick en 1500krs Jacka från MQ av Pappa och nu ska jag iväg med mamma och köpa en Ipod Nano som jag ska få av henne . Best Christmas Ever! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 (redigerad) Har inte fått mina än...ska få de senare ikväll. -------------------- [julklapps lista kommer sen] Redigerad 24 december, 2006 av Roxxy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Jag fick en 1500krs Jacka från MQ av Pappa och nu ska jag iväg med mamma och köpa en Ipod Nano som jag ska få av henne . Best Christmas Ever! Säker på att affärerna är öppna nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 (redigerad) Jag fick 2mössor, 2 fox tröjor, Kawasaki monster energy procircuit thor phase 2007, Monster Energy Graphics Dan Browns alla böcker och Pirates of the caribien Fick pengar också Redigerad 24 december, 2006 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Inte fått mina ännu, Reserverar denna plats för ikväll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 24 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Nu har jag fått en julklapp. 50 000 kronor! Min bror fick det också och mamma och pappa fick 1 miljon. Jag är chockad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Nu har jag fått en julklapp. 50 000 kronor! Min bror fick det också och mamma och pappa fick 1 miljon. Jag är chockad... ...wtf? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 24 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 (redigerad) ...wtf? Aa juste. WTF, så känner jag med... Mamma grät. Redigerad 24 december, 2006 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Gick nyss mina paket, verkligen inte vad jag hade väntat mig. Ville ha ett grafikkort och pengar, men ååh nej, inte skulle jag få det. Jag fick 500kr och massor av skit för 1500-2000 som jag aldrig kommer använda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 (redigerad) Hitills har jag fått en Boxer. Canal + på rummet... Och sedan en från mig själv då...CS 1.6 Så nu blir det till att spela. Redigerad 24 december, 2006 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Gick nyss mina paket, verkligen inte vad jag hade väntat mig. Ville ha ett grafikkort och pengar, men ååh nej, inte skulle jag få det. Jag fick 500kr och massor av skit för 1500-2000 som jag aldrig kommer använda. Livet suger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Fick Flykten från Alcatraz, Dödligt vapen 2 (som jag redan har ), en tröja och 1500:- . Sitter här nu och njuter av en snus efter julmaten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 24 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 (redigerad) Jag kan berätta då vad som hände. Morfar har sålt mark i småland för 13 miljoner. Därför gav han bort pengar till oss i julklapp. Så enkalt är det. Fast jag har fortfarande inte riktigt fattat det. Nu blir det PS3 redan i mars! Många fler julklappar väntar. Redigerad 24 december, 2006 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 (redigerad) Nu har jag fått en julklapp. 50 000 kronor! Min bror fick det också och mamma och pappa fick 1 miljon. Jag är chockad... Av vem? Får allting ikväll, uppdaterar eller skriver ny post då. Fått två tröjor och 500 spänn nu bara, och ett headset av en kompis Haha, lite för slö var jag allt där Redigerad 24 december, 2006 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 (redigerad) I julstrumpan= en twist påse, En Herman Hedning (jultradition i våran familj), ett popcorn paket ( ) Av mina brorsor= en påse ahlgrens, 2 snickers, en pannlampa ( jag älskar fan mina brorsor, kommer jämt med sjuka saker), 700kr. Av mina föräldrar= 1000kr och en choklad pralins ask nu är jag lycklig, sparar jag mina pengar, så kommer jag ha råd med wii snart eftersom jag får mitt första studiebidrag i januari Redigerad 24 december, 2006 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Äh. Ingen kommer att läsa min edit på förstasidan. Detta fick jag: 1500 kronor. En skiva (som kommer nu i veckan). 2 téer. Deo som matchar min parfym. Sen lite smågrejs som jag aldrig kommer att använda men i alla fall: 3 böcker. Småkrafs. Vore kul om jag hade något som kunde underhålla mig ikväll men så blev det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts