Adriian Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Ja, eftersom vissa redan har fått julklappar så startar jag denna tråden redan nu. Ämnet är simpelt: Vad fick du för några julklappar. ------------------------------ Jag får inte mina förens ikväll. Postar då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Jag vet inte när jag får mina, men dom jag vet jag ska få utan att inte veta vad det är, är; iPod (Om man sk tro min bror som köpte den), porslin, glas och bestick - Tills när jag ska flytta (Om jag någonsin flyttar. Glad julafton! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Fick en t-shirt av mamma. Och en slags vinöppnare från jobbet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 (redigerad) Får bara en julklapp i år då jag får en resa till tyskland också. Men jag får en ZEN 8gb mp3-spelare. Redigerad 24 december, 2006 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Får mina i eftermiddag.. eller ikväll.. dunno Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 (redigerad) Änsålänge har jag fått Kudde, Täcke och Gears of War EDIT: Snygg klocka 1000 kr Godis Kläder Div Dusch/Parfym grejer.. Wc3: RoC och TFT, kommer väl om nån dag! Redigerad 24 december, 2006 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Reserverar en plats på första sidan, då jag inte heller har fått några än. Får dom runt 6. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 (redigerad) Jag fick FEAR och massa mer. Redigerad 24 december, 2006 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Reserverar en plats på första sidan, då jag inte heller har fått några än. Får dom runt 4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 (redigerad) Edit nu då Fick: 1. Plattång 2. godis 3. Hellraiser Deader 4. Hellraiser Hellworld 5. Nya högtalare 6. Lite pengar 7. En kaffe mugg 8. Och ett litet tillskjut på pengar när jag ska köpa en ny skinnjacka 9. Dedorant, after shave och Dush-skit-sak Blev faktist nöjd, önskade mig inget speciellt, men fick det jag kände att jag kunde behöva/tycka om Redigerad 24 december, 2006 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Får dom senare men vet redan att jag ska få en 22"LCD skärm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Har bara öppnat en änsålänge och det var en 1.Corepad Eyepad (jävligt skön,håller på att vänja in mig med den nu) 2.??? (kommer fler på listan också) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 24 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 1.Corepad Eyepad (jävligt skön,håller på att vänja in mig med den nu) Vad är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Vad är det? Google säger att det e en musmatta ^^ Jag har bara fått CS och lite kläder idag...fick en ny dator i förrgår Av farmor igår fick jag ny parfym och presentkort edit kommer när jag fått av mormor åxå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 (redigerad) Det blev en extern hårddisk, Western Digital, 320 gb Bärbara högtalare/dockningsstation till iPod, Creative Bok, '1001 filmer du måste se innan du dör' Flera par raggsockor (älskar dem) Pengar Trisslotter Två stycken T-shirts Ett par hängslen, svarta En skiva, 'The Postal Service' - 'Give Up' En musmatta Spökgeneralen (DVD-film, Kurosawa) Fotografibok, riktigt tjock en, med tusentals bilder från tidningen 'Life':s fotografer Ett gott julbord Trevligt umgänge i form av familjen Redigerad 24 december, 2006 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hunt3d Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 *Plats reserverad då jag skriver upp ikväll * Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 (redigerad) 4000kr En hög med kläder från Jack & Jones och Fallen / Circa Parfym! Lacoste! En lätt-lett kub.. Mer kläder. Ett gott julbord.. Redigerad 24 december, 2006 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 (redigerad) Kommer få fler ikväll, men fick redan förra veckan en ny mus, Logitech MX Revolution som en av mina julklappar. Fick steelpad, money, parfymer, precis. Redigerad 24 december, 2006 av tommy killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Jag gör som StellHell och reserverar en plats på första sidan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Imorse har jag fått en tusenlapp och en lott av mormor min, som jag vann 50:- på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts