Vice. Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Kebab med bröd och en 1,5 liters pepsi Ha-Ha(nelson) skribb är rädd för tomten... Stackars kebab. Det var kul att lära känna dig... nej skribb är Mormon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Har precis käkat...holy shit vad jag är mätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 24 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Mumma, vi hade inte så vidare värst digert julbord i år, men det räckte. julbordet bestog utav. Potatis Köttbullar prinskorv sill skinka rödbetssallad kalvsylta (eller vad det heter) ägg halvor med stenbits rom Julmust för min del Zeunerts öl för mina föräldrar och i år tog alla en nubbe riktigt gott kan jag lova Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Stackars kebab. Det var kul att lära känna dig... nej skribb är Mormon. det är han visstet han vill bara inte erkänna det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Det var typ knytkalas idag, och då hade ju nån glömt äppelmoset! KATASTROF!! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Revbensspjäll - helts vildsvin prinskorv, köttbullar, sill, ägghalvor, potatis och allt som ska finnas på ett julbord Fatta ont i magen man fick igår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Det här är hur ett julbord ska se ut Hmm, lite suddig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Falafel och kikärtsgryta is the shit! Tofu-skinka är ingen höjdare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Jasons frestelse,rödbetsallad och Ris'a'la malta. Åt bl.a. det igår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Sill,nubbagott, och köttbullar. Förresten, mitt upp I allt så blev jag hungrig. JÄJÄ, själv äter man rester från julbordet I morgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Janssons, sill och köttbullar hör till favoriterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts