eXotic Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Näpp Käkar ni revbensspjäll på Julafton? Har jag då aldrig hört talas om. Jag vet inte, farmor gör det bara. Egna revbenspjäll vill säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Allt på det traditionella julbordet smakar mer eller mindre förjävligt. Potatis och köttbuklar kan ju vara gott, men vafan det finns ju ingen brunsås! Woot!? Saying something like that might get you killed! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Jag vet inte, farmor gör det bara. Egna revbenspjäll vill säga. Usch, surt att behöva gå igenom en operation bara för att släkten kommer på middag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Usch, surt att behöva gå igenom en operation bara för att släkten kommer på middag... Tänkte precis skriva något liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Vad är ni för mesar? "Börja äta julbord på julaftyon..."!? Man börjar äta julbord som innehåller, prinskorvar, köttbullar, löksill, vilöksill, ägg, koktpotatis, risgrynsgröt, röd och brunkål, lax, ål, nubbe, och öl den 1 december. Sedan äter man det dagligen fram till sista januari. Sedan väntar man till nästa år! Jag får ju för fan skörbjugg efter 3 dagars julbordsätande så det där lät ju bra galet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Ett måste på julbordet: julmat. Nej men skämt åsido. Gravad lax är ett måste vid julbordet, mums vad gott det ska bli imorrn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Rödbetsallad är ett måste Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Jag får ju för fan skörbjugg efter 3 dagars julbordsätande så det där lät ju bra galet Amatör... RavenE: jo ver god, väry god, batt aj äm still dä bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 (redigerad) Ett måste... Janssons frestelse, jul skinka, köttbullar, potatis, revbensspjäll. Redigerad 23 december, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Ägg med en jäkla massa majonnäs så är jag glad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Prinskorv och tunnbröd med skinka (vanlig) och julskinka såklart. Sen är nog lite ägg rätt viktigt. - Sill är ju för midsommar! Plus att jag inte gillar det. - Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Hur kunde jag glömma revbensspjällen? Åt julskinka med whiskeysenap förut.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 (redigerad) Hur kunde jag glömma revbensspjällen? Åt julskinka med whiskeysenap förut.... whiskeysenap - Bläh? Åt en äkta limpsmörgås med varm julskinka på till frukost. Det är känsla! Redigerad 23 december, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 whiskeysenap - Bläh? Nej, det är svingott. Åt en äkta limpsmörgås med varm julskinka på till frukost. Det är känsla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 (redigerad) Ett måste är Janssons frestelse, och julmust såklart BOT Redigerad 23 december, 2006 av [B][O][T] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 [O][T]' date=Dec 24 2006, 00:12' post='820126] Ett måste är Janssons frestelse, och julmust såklart BOT Janssons frestelse ja men julmust suger. Guu va äckligt! Nej nubbe och tjej drickan öl ska det vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Janssons frestelse ja men julmust suger. Guu va äckligt! Nej nubbe och tjej drickan öl ska det vara. Vad är du för människa? Hur kan man inte tycka om julmust Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Jag firar som många vet inte jul men prinskorvar borde det vara straff på att inte servera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Ramlösa och nån annan mat som INTE är julmat, tycker inte om julmat så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 (redigerad) Kebab med bröd och en 1,5 liters pepsi Ha-Ha(nelson) skribb är rädd för tomten... Redigerad 24 december, 2006 av alexzander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts