GTASA Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Vars hittar man S.W.A.T. Pansarvagnen i San Andreas? I uppdraget "End of the line" får man köra en S.W.A.T., men jag har inte kommit dit än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Vars hittar man S.W.A.T. Pansarvagnen i San Andreas? I uppdraget "End of the line" får man köra en S.W.A.T., men jag har inte kommit dit än Men kan bara köra den på det uppdraget. Om du inte sparar den i ett garage då. Har du det på PC kan du använda Car Spawner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTASA Skrivet 23 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Men kan bara köra den på det uppdraget. Om du inte sparar den i ett garage då. Har du det på PC kan du använda Car Spawner. Jag använder XBOX... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Då spelar du utav hela helvete tills du kommer till end of the line Och när du väl har nått det uppdraget så tar du S.W.A.T vagnen och sparar den i närmsta garage,sen sparar du,sen går du och dödar dig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTASA Skrivet 23 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 (redigerad) Då spelar du utav hela helvete tills du kommer till end of the line Och när du väl har nått det uppdraget så tar du S.W.A.T vagnen och sparar den i närmsta garage,sen sparar du,sen går du och dödar dig själv. 1.Man får en S.W.A.T när man har klarat ut 100% av spelet. 2.Man kan inte öppna garage i ett uppdrag. Redigerad 23 december, 2006 av GTASA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 1.Man får en S.W.A.T när man har klarat ut 100% av spelet. 2.Man kan inte öppna garage i ett uppdrag. 1. Fel (tror jag) 2. Fel. Jag gjorde själv så att jag sparade S.W.A.T i mitt garage och sedan tog jag självmord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 1. Fel (tror jag) 2. Fel. Jag gjorde själv så att jag sparade S.W.A.T i mitt garage och sedan tog jag självmord. What he said. Jag har då aldrig hört nåt om nån S.W.A.T. efter 100%, och man definitivt öppna garage under uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe_coolman Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 1. Man får ingen sån när man får 100%. tro mig jag har det.. 2. Man kan öppna garagen under uppdrag men inte spara så du måste parkera den i garaget och sen förlora uppdraget genom att dö eller bli busted och sen spara. 3. När du ändå är på det uppdraget så kan du passa på att spara sweets bil också eftersso´m den är helt bullet-proof. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 1. Man får ingen sån när man får 100%. tro mig jag har det.. 2. Man kan öppna garagen under uppdrag men inte spara så du måste parkera den i garaget och sen förlora uppdraget genom att dö eller bli busted och sen spara. 3. När du ändå är på det uppdraget så kan du passa på att spara sweets bil också eftersso´m den är helt bullet-proof. När jag sparade Sweet's bil så var den inte bulletproof. Bara på uppdraget. Konstigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe_coolman Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 När jag sparade Sweet's bil så var den inte bulletproof. Bara på uppdraget. Konstigt... skumt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 100% ger ingen S.W.A.T tank Man får en hydra och en Rhino Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe_coolman Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Man får oändligt med ammo också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 100% ger ingen S.W.A.T tank Man får en hydra och en Rhino Hydra får man under ett uppdrag med Toreno! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Hydra får man under ett uppdrag med Toreno! ...och efter 100%, på Sweets Grove Street-tak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 ...och efter 100%, på Sweets Grove Street-tak. ...och med fusk. jag ville bara vara med i trenden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts