T-Bone Mendez Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Jag har klarat storyn i spelet och skanu försöka få 100%. Jag skulle ta Denise på en dejt, fast jag kunde inte gå till baren med henne. Det kom en mätare med Fun. Hur ska jag göra för att få den på maximal fun? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Jag har klarat storyn i spelet och skanu försöka få 100%. Jag skulle ta Denise på en dejt, fast jag kunde inte gå till baren med henne. Det kom en mätare med Fun. Hur ska jag göra för att få den på maximal fun? Fun mätare? är det inte en sån när man kör runt med henne i områden som hon gillar att vara i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Sök och finn Läs i tråden som gäller flickvännerna http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...amp;hl=Flickvän där står allt o lite till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts