Cyper Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Bör vara en Topic för er som spelar/spelade San Andreas med lite ''passion''. Tänkte om ni kanske hade några bra minnen från en plats, ett uppdrag etc. Mitt största minne var då jag för första gången - från Los Santos landsbyggd fick en skymt av öknen. För att gå till speciella platser så är det bondgården vid Mount Chiliad som gäller. Kommer Ihåg på den tiden då traktorerna var jätte roliga och då man körde runt med dom där. Sen att det ofta var dimma och att man ställde sig I en lada då det åskade och regnade utanför. Soluppgången vid bondgården var även väldigt härligt vid 5:00-6:00. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 hmm Alla minnen jag har från spelet har med stunting att göra iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Lär ska vara känslan efter man kommit ut från Los Santos, ensamheten, känslan! Man kände sig som en självständig tonåring! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Lär ska vara känslan efter man kommit ut från Los Santos, ensamheten, känslan! Man kände sig som en självständig tonåring! Ord på den du! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe_coolman Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Mitt största minne från SA var när man skulle döda smoke... ville verkligen inte göra det. Han är ju så cool. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Jag kommer också ihåg när jag och en kopis försökte jääätte många gånger på det uppdraget i LS när man ska in på ett hotell och sen efter det skjuta från en bil. Det var svårt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hell_boy Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Skulle nog va när jag klarade strand/dans uppdraget i LS i början, ah det va tider... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 (redigerad) Lär ska vara känslan efter man kommit ut från Los Santos, ensamheten, känslan! Man kände sig som en självständig tonåring! Så w0rd var även lite eftermiddag när jag körde sista uppdraget i los santos, så när jag kom fram o såg mount chillad o skogarna var det solnedgång o himlen var alldeles orange, det var så jävla vackert Redigerad 27 december, 2006 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe_coolman Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Asså egentligen så var ju hela gången man körde igenom storyn första gången helt underbar.. kan inte välja ett minne från allt de... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Älskar minnet av när jag spelade första gången, och de första uppdragen, när jag lärt mig kontrollerna. Sen har jag ett stark minnen av när jag satt vaken 3-4 på en höstmorgon, kämpade med Wrong side of the tracks, medan jag i verkligheten åt en kebab och drack cola, förstår inte varför jag älskar det minnet så mycke men så är det. att minnas att jag klarade spelet utan att kunna ett piss om städernas uppbyggnad eller nåt, nu däremot kan jag varenda gränd och stig i hela San Andreas. Men mitt finast minne från GTASA är när jag i verkligheten satt sent som vanligt och spelade, och så uppdraget Are you going to San Fierro?, hur jag stressade till SF och höll på att välta ett antal ggr, för att sen uppleva SF för första gången, magisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts