Jump to content

Minnen

Cyper
 Share

Recommended Posts

Bör vara en Topic för er som spelar/spelade San Andreas med lite ''passion''.

Tänkte om ni kanske hade några bra minnen från en plats, ett uppdrag etc. Mitt största minne var då jag för första gången - från Los Santos landsbyggd fick en skymt av öknen. För att gå till speciella platser så är det bondgården vid Mount Chiliad som gäller. Kommer Ihåg på den tiden då traktorerna var jätte roliga och då man körde runt med dom där. Sen att det ofta var dimma och att man ställde sig I en lada då det åskade och regnade utanför. Soluppgången vid bondgården var även väldigt härligt vid 5:00-6:00. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lär ska vara känslan efter man kommit ut från Los Santos, ensamheten, känslan! :o Man kände sig som en självständig tonåring! :)

Så w0rd :) var även lite eftermiddag när jag körde sista uppdraget i los santos, så när jag kom fram o såg mount chillad o skogarna var det solnedgång o himlen var alldeles orange, det var så jävla vackert :D

Redigerad av Xemtoth
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Älskar minnet av när jag spelade första gången, och de första uppdragen, när jag lärt mig kontrollerna. Sen har jag ett stark minnen av när jag satt vaken 3-4 på en höstmorgon, kämpade med Wrong side of the tracks, medan jag i verkligheten åt en kebab och drack cola, förstår inte varför jag älskar det minnet så mycke men så är det. att minnas att jag klarade spelet utan att kunna ett piss om städernas uppbyggnad eller nåt, nu däremot kan jag varenda gränd och stig i hela San Andreas. Men mitt finast minne från GTASA är när jag i verkligheten satt sent som vanligt och spelade, och så uppdraget Are you going to San Fierro?, hur jag stressade till SF och höll på att välta ett antal ggr, för att sen uppleva SF för första gången, magisk :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor