Jump to content

Ett Spel Namn

Solidsnake
 Share

Recommended Posts

Hej jag söker efter ett spel till min Emulator som jag har på Datorn. Har ett antal spel till det men spel namnet till det vet jag ej riktigt ej vad det heter. Det enda jag kommer ihåg det är vad det börjar på asså vad det är för bokstav. Dom bokstäverna är ABC nån av dom är det asså av bokstäerna. Det andra jag kommer ihåg av spelet det är:

Att man kan välja melan tre gubbar dom är Robotar alihoppa En Tjej som har gult hår(BLONDIN) en kille som är Samuraj som har blåa kläder och en Gubbe som har gula byxor på sej och typ silver kropp typ.. En av bossarna kommar jag ihåg hur den såg ut han såg typ ut som en målare med en pänsel och nå som där konstig sak som Målarna har dom har färger på.. Jag kan se det framför mina Ögon hur det ser ut..

Nån som vet? vad det heter och det ska bara börja mellan dom här bokstäverna ABC. och det är till ett Emulator Program som jag har som kallas för Zsnes.

EDIT: Lite mer INFO om det spelet. När man börjar så är det blå bbarunden sen är det nån gubbe i bakrunden ochså. En bana är man typ på ett Museium(KANSKE STAV FEL) Det är allt jag kan komma med nu.

Redigerad av Darkwolf
Länk till kommentar
Dela på andra sidor