Hunter Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 (redigerad) Isåfall är en 8 åring smartare än dig. sorligt Och vad gjorde mig osmart..? ska inte skriva här mer.. Redigerad 22 december, 2006 av Hunter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Och vad gjorde mig osmart..? ska inte skriva här mer.. Ju mer du skriver, ju mer osmart blir du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Men Krax ditt jävla troll. Mobba inte Unter. Och Unter.. ge inte Krax sin dagliga dos av aphjärnor. Då blir han bara ännu hungrigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Ju mer du skriver, ju mer osmart blir du. Eh......... De där du skrev var "osmart" Din Iq är typ 32. Am i right? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Om nu både Krax och Hunter håller käften så blir nog allt bra igen, ok? *Smeker Report knappen* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 (redigerad) Fast på level 10, jag kan inte hitta någon blindskrift att läsa av :/ Äsch, jag hittade en nu. Redigerad 22 december, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 (redigerad) Orka offtopic... Fattar typ inget av ens första. Well done! That was easy wasn't it? Don't worry they will get harder. See you at the next level Redigerad 22 december, 2006 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Problem med level 12 110111111110 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Ehum, level 5? Another substitution cypher. Break it. Rot13 funkar inte på denna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Helpiswhatiwant Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 (redigerad) Nästa lvl är dog på slutet..... Redigerad 22 december, 2006 av Helpiswhatiwant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Ehum, level 5? Another substitution cypher. Break it. Rot13 funkar inte på denna. Skriv vilken koden är. Jag kommer inte ihåg vilken det var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 23 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Ehum, level 5? Another substitution cypher. Break it. Rot13 funkar inte på denna. Tips 1 : Om du kollar uppe till höger så ser du att det står Caeser där. Tips 2 (nästan hela svaret): Ceasar höll ju på med chifferkoder. Du kan googla för att se att han hoppade fram ett antal bokstäver i alfabetet för att koda sina medelanden. För att dekoda meddelandet ska du alltså hoppa bak ett antal steg i alfabetet Tips 3 (hela svaret): Efter att ha testat lite så kan man se att man ska hoppa bak tre steg för att få svaret. Dekodat blir det highlightade ordet "bingo", skriv in det för att komma till nästa nivå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts