Hew Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 http://theresaknott.googlepages.com/codebreakergame Ni som har spelat notpr0n borde känna igen er. Man ska alltså med hjälp av ledtrådarna försöka hitta det ord man ska skriva in i url:en för att komma till nästa nivå. Det finns 20 nivåer. Satt nån timme och klarade alla nivåer tillsammans med några kompisar på ventrilo, så om du har en fråga så har jag svaret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Jag förstår ingenting på level 4. Jag tror att man ska konvertera 101 till romerska siffror, men hur ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Jag förstår ingenting på level 4. Jag tror att man ska konvertera 101 till romerska siffror, men hur ? Spoiler: 101 är binärt tal för 5. 5 är V på romerska siffror. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Vafan ska man göra på bana(level) 2? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 22 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Vafan ska man göra på bana(level) 2? Läs det highlightade, right-to-left. Du ska alltså läsa det som står där baklänges Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 (redigerad) Aha okey tack .. stupid me EDIT: Eh,, jag var på lvl 4 sen så skrev jag bara nåt i rutan så kom jag till lvl 9 Redigerad 22 december, 2006 av Hunter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Aha okey tack .. stupid me EDIT: Eh,, jag var på lvl 4 sen så skrev jag bara nåt i rutan så kom jag till lvl 9 Ja, jag kan hålla med att du är osmart.. hur hög iq har du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Ja, jag kan hålla med att du är osmart.. hur hög iq har du? Mobba inte Unter. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Ja, jag kan hålla med att du är osmart.. hur hög iq har du? Jag är fan skit trött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Jag är fan skit trött. Då måste du vara trött dygnet runt är jag rädd. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Då måste du vara trött dygnet runt är jag rädd. lol på vilken annan tråd har jag frågat om nåt dumt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 (redigerad) lol på vilken annan tråd har jag frågat om nåt dumt? Har typ 2 fulla w0rd dokument med länkar men här är 1 av dem Är det nån skillnad mellan wow europe och den andra Redigerad 22 december, 2006 av Krax Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 (redigerad) Har typ 2 fulla w0rd dokument med länkar men här är 1 av dem Lol, kanske för att jag aldrig kört wow förrut.. och jag undra vilken det var mest inne i Redigerad 22 december, 2006 av Hunter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Lol, kanske för att jag aldrig kört wow förrut.. och jag undra vilken det var mest inne i Allt du skriver är dumt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 (redigerad) Allt du skriver är dumt... ooh ska gå gråta i ett hörn för att en fågel reta mig -.- Var tyst nu lilla krax så får du en kaka Redigerad 22 december, 2006 av Hunter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 ooh ska gå gråta i ett hörn för att en fågel reta mig -.- Var tyst nu lilla krax så får du en kaka Lilla krax? ok , hur gammal är du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Lilla krax? ok , hur gammal är du? Nu får du ingen kaka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Nu får du ingen kaka Ajdå, sitter och skär mig nu.. btw, visste du om att en regel att barn under 13 år får ej vara på detta forum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Ajdå, sitter och skär mig nu.. btw, visste du om att en regel att barn under 13 år får ej vara på detta forum? Ja, och jag är över 13 om du inte visste det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Ja, och jag är över 13 om du inte visste det. Isåfall är en 8 åring smartare än dig. sorligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts