mr_tobbe Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Ritbord till dator ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Tomtens släde fick punka, du får själv ut i affärerna lunka.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Haha, men den var kul! Host, harkel, ähurrmm. Jag har två rim, ganska långa och kluriga. Få se om ni kan gissa, jag ger svaren sen: Rim 1 = Warcraft (3?) Rim 2 = Starcraft? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 23 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Ritbord till dator ? Vill du ha rim till ett ritbord eller vad menar du? Är det en sån där tablet som Putte (Patrik) använder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Ritbord till dator ? Du kan rita jättelätt, när du har en fin ...tablet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Du kan rita jättelätt, när du har en fin ...tablet. Tablett? Rimma på halsband? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 (redigerad) Rimma på halsband? Armband? Samband? Sandstrand? Redigerad 23 december, 2006 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Tablett? Rimma på halsband? Kattsand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Är det någon som kan hjälpa mig rimma på "böcker" och "stolpe"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Är det någon som kan hjälpa mig rimma på "stolpe"? Erkänn att tog det där från Allram Est Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Kom nyss på ett rim till väckarklocka, om någon ska ge bort en sådan. Själv ska jag och min mor ge bort en gigantisk väckarklocka med sån här gammal funktion som låter förjävligt, så han verkligen vaknar! - Här du något av oss/mig får, som nog gör att opp du går! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Är det du som gjort rimmen? Dom var iaf jävligt bra! Tackar! Ja, det är jag som gjort dem! Rim 1 = Warcraft (3?) Rim 2 = Starcraft? Rätt gissat, men det är WC2an det gäller. Därav "en förfluten era" och "bästa av sånger" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Tänk, jag börjar faktiskt bli van vid såna här "edit-utbrott" från din sida! Beror på att jag alltid tänker efter att jag postar ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Svamp-Svensson Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Bilarna hoppar upp på ett tak Där finns det ett stort flak Som är fyllt med rötter De har stora fötter Och brukar inte käka nötter Med sina pistolskott Fläsket är rått Men Ivar Jumbo har en slips Nu ska han hem o sluka chips Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Bilarna hoppar upp på ett tak Där finns det ett stort flak Som är fyllt med rötter De har stora fötter Och brukar inte käka nötter Med sina pistolskott Fläsket är rått Men Ivar Jumbo har en slips Nu ska han hem o sluka chips Okey... Julen är för övrigt slut nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tomaten Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 De där var nog inge jul dikt de var snarare en fläsk dikt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 De där var nog inge jul dikt de var snarare en fläsk dikt Nej på båda. Det finns inget som heter varken jul dikt eller fläsk dikt. Förövrigt så behövde du inte dra upp den uppdragna tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ULTIMA TURE Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Nej på båda. Det finns inget som heter varken jul dikt eller fläsk dikt. Förövrigt så behövde du inte dra upp den uppdragna tråden. De är väll fan klart det finns ngt som heter jul dikt!, men fläsk dikt vette fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 De är väll fan klart det finns ngt som heter jul dikt!, men fläsk dikt vette fan Nej. Juldikt och fläskdikt kanske kan finnas, men aldrig jul dikt eller fläsk dikt. Over and out. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ULTIMA TURE Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Ja, juldikt o fläskdikt, men inte jul dikt o fläsk dikt, hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts